در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

چینی‌ها‎ ماهی‎های جنوب را با صید غیرمجاز جارو می‎کنند و کسی پاسخگو نیست.
- صیادان می‌گویند اگر این مشکل را پیگیری کنند مقامات مجوز صیدشان را باطل می‎کنند.
- سید مصطفی ذوالقدر نماینده میناب در مجلس « آخوندی » شورای اسلامی می‎گوید شیلات حرف کسی را گوش نمی‌کند.
- مردم می‎گویند کشتی‌های چینی در دریا هستند و شیلات می‌گوید نیست؛ معلوم نیست باید چه کار کرد!
حدود یک ماه پیش در شبکه‎های اجتماعی فیلمی مربوط به تجاوز کشتی‎های ماهیگیری چینی به آب‎های خلیج فارس و دریای عمان منتشر شد و در گزارش‎های غیررسمی آمد که چینی‌ها با چراغ سبز مسئولان !!< رژیم آخوندی >  برای صید به خلیج فارس می‎آیند و انواع ماهی را در حجم بالا و به صورت صنعتی صید می‎کنند.
ولی معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی منکر این گزارش‎ها شد و ادعا کرد اساس این خبر کذب است و هیچ کشتی ماهیگیری چینی در آب‌های خلیج فارس وجود ندارد و در دریای عمان کشتی‌هایی با پرچم « رژیم آخوندی » ایران با درخواست شیلات مشغول صید هستند!.
طبق معمول که هرگاه یکی از مقام‎های! <رژیم آخوندی>  موضوعی را از اساس تکذیب می‎کند به احتمال قوی می‌بایست واقعیت داشته باشد، این بار هم ماه پشت ابر نماند و در روزهای گذشته تصاویری مربوط به بندر «نخل ناخدا» در چابهار واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان منتشر شد که نشان می‎دهد هزاران ماهی که در اثر استفاده صیادان چینی از شوک برقی برای صید آنها تلف شده‌اند، امواج دریا آنها را به سواحل عمان آورده است.
شیوه‌ی صید به این ترتیب است که کشتی‌های ماهیگیری که برای صید صنعتی (با حجم زیاد) به دریا می‌‏زنند از جریان برق با ولتاژ کنترل شده استفاده می‎کنند که در شعاع محدود آن آبزیان دچار برق‌گرفتگی می‎شوند و می‎میرند و روی سطح آب می‎آیند و صیادان تورها را به آب می‎اندازند و ماهی‎های مرده را «صید» می‎کنند.
 اما جریان برق هر چه از مرکز صدور خود فاصله می‎گیرد کاهش پیدا می‎کند و ماهی‎هایی که در عمق آب یا مسافتی دورتر از کشتی شنا می‌کنند، آسیب دیده و دیرتر تَلف می‎شوند و در نتیجه با فاصله‏‌ی زمانی بیشتر روی آب می‏آیند و «صید» نمی‌شوند و امواج دریا لاشه‌ی آنها را بعدا به ساحل می‎آورد.
بر اساس گزارش‎های غیررسمی، کشتی‎های خارجی با پرداخت اندکی پول (رشوه) وارد حریم آب‎های ایران می‎شوند.
کوتاه شده از:kayhan.london
                                                    « آخوند و ملا و مملکت داری ....؟؟»