در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

چادر زدن کارگران معترض شرکت حمل‌ و نقل خلیج فارس مقابل ساختمان سازمان خصوصی‌سازی«آخوندی».
 حقوق کارگران و مزایایی همچون حق اضافه‌کاری، کارانه، بهره‌وری و بیمه تکمیلی حدود 1200 کارگر شاغل در این شرکت ماه‌هاست پرداخت نشده است.
 کارگران می‌گویند مسئولان! دولتی و به ویژه سازمان خصوصی‌سازی نظارت و دقت لازم را در زمان واگذاری این شرکت انجام نداده‌اند و کارگران مجموعه را با مشکل روبرو کرده‌اند. 
کارگران معترض شرکت حمل‌ و نقل خلیج فارس که ماه‌هاست به دنبال دریافت طلب خود از کارفرمای این شرکت هستند از روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت، در مقابل ساختمان خصوصی‌سازی چادر زده‌اند.
کارگران معترض پس از آنکه در ماه‌های گذشته بارها در از دولت «تدبیر و امید!» و مجلس شورای <آخوندی> و سازمان خصوصی‌سازی کمک خواستند تا کارفرمای این شرکت را ملزم به پرداخت حقوق عقب‌افتاده کارگران کنند و هیچ واکنشی از سوی این نهادها و سازمان‌ها ندیدند، تصمیم به تحصن در مقابل سازمان خصوصی‌سازی در تهران گرفتند.
همچنین گروهی از کارگران شاغل شرکت حمل‌ و نقل خلیج فارس صبح روز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت، با مراجعه به کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب، از مسئولان! انتظامی!  نیز درخواست کمک کردند.
کارگران معترض در مقابل ساختمان خصوصی‌سازی شعار سر دادند: «مرگ بر کارگر، درود بر ستمگر».
کارگران می‌گویند بخش خصوصی که از اردیبهشت سال ۹۵ مسئولیت شرکت خلیج فارس را بر عهده گرفته، توان مدیریت این واحد حمل و نقل جاده‌ای را ندارد و به همین دلیل بهتر است که این واحد دوباره به دولت واگذار شود تا با مسئولیت مستقیم دولت، کارگران نیز حقوق معوقه خود را دریافت کنند.
شرکت حمل‌ و نقل خلیج فارس پیش از آنکه به بهانه خصوصی‌سازی به کارفرمای جدید سپرده شود، زیر نظر مدیریت!! مجموعه‌های وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داشت. اکنون کارگران این شرکت معتقدند از زمانی که وزارت بازرگانی سابق سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کرد، مدیریت جدید با کاهش ثبت سفارش مواجه شده و در نتیجه کارکنان نیز با مشکل روبرو شده‌اند.
اکنون نه تنها حقوق کارگران با ماه‌ها تاخیر پرداخت می‌شود بلکه مزایایی همچون حق اضافه‌کاری، کارانه، بهره‌وری و بیمه تکمیلی حدود ۱۲۰۰ کارگر شاغل در این شرکت ماه‌هاست پرداخت نشده است.
علت تجمع و تحصن کارگران در مقابل سازمان خصوصی‌سازی اینست که آنها معتقدند مشکلات شرکت حمل و نقل خلیج فارس ناشی از سوء مدیریت است و بخش خصوصی هنوز نتوانسته به تعهدات مالی خود در قبال خرید شرکت عمل کند و مسئولان دولتی و به ویژه سازمان خصوصی‌سازی نظارت و دقت لازم را در زمان واگذاری این شرکت انجام نداده‌اند و کارگران مجموعه را با مشکل روبرو ساخته‌اند.