در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۷ خرداد ۱۳۹۷

"دولت بی‌کفایت، وزیر بی‌لیاقت"،

تجمع اعتراضی مرغداران در مقابل ساختمان ریاست جمهوری!!« رژیم آخوندی ».
مرغداران   شهرهای   مختلف   ایران<آخوندی> به   دلیل   افزایش هزینه‌های   جانبی و کاهش   قیمت   مرغ   و  سوء مدیریت،    در مقابل   ساختمان < دولت رژیم > تجمع اعتراضی برگزار کردند. مرغداران علیه وزیر جهاد کشاورزی شعار دادند و خواستار برکناری او شدند.
حمید فاضلی، مدیرعامل اتحادیه مرغداران کشور روز دوشنبه (۷ خرداد/۲۸ مه) به خبرگزاری ایلنا گفت که صدها نفر از مرغداران کل کشور از استان‌های مختلف به تهران آمده‌اند تا به "کاهش قیمت مرغ و بلاتکلیفی مرغداران از ضرر و زیان‌های وارده به خاطر تولید" اعتراض کنند.
فاضلی درباره انگیزه تظاهرکنندگان گفت: 
«این تجمع به این خاطر است که دولت نظارت دقیق‌تری بر امور داشته باشد و قیمت‌ها به سمت واقعی شدن پیش برود تا تولیدکنندگان هم متضرر نشوند».
خبرگزاری ایرنا هم در گزارش خود به نقل از تجمع‌کنندگان نوشته است از هر استان حدود ۱۵ نفر به عنوان نماینده مرغداران در این تجمع شرکت کرده‌اند تا برای رسیدگی به مشکلات آنها اقدامی صورت گیرد.
شعار مرغداران علیه دولت
در فیلم‌های متعددی که در شبکه‌های اجتماعی پخش شده مرغداران معترض شعارهایی نظیر "دولت بی‌کفایت، وزیر بی‌لیاقت"، "حجتی حیا کن وزارت رو رها کن" سر دادند.
در پلاکاردی که تجمعع کنندگان با خود حمل می‌کردند نوشته شده است: "کارد مسئولان بی کفایت به استخوان مرغداران رسیده".
 کوتاه شده از: D W