در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

عضو شورای شهر«رژیم آخوندی» - تهران: 
جسد مومیایی شده متعلق به رضاشاه « فقید » بود و دوباره دفن شد
یک عضو شورای شهر در تهران، گفته است که جسد مومیایی شده‌ای که اخیرا در جریان حفاری در نزدیکی حرم عبدالعظیم در شهرری در جنوب تهران پیدا شده بود متعلق به رضاشاه « فقید » موسس سلسله پهلوی است.
حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران، درباره سرنوشت جسد مومیایی شده گفته "آخرین خبری که داریم این است که مومیایی را در همان محدوده حرم عبدالعظیم که مدفون بود، دوباره دفن کرده‌اند."
              جسد مومیایی شده رضاشاه در زمان انتقال از قاهره به ایران در کنار تصویری از جسد مومیایی کشف شده در شهرری.
او به محل دقیق دفن پیکر منسوب به رضاشاه اشاره نکرده و گفته "مسئولان امر" آن را می‌دانند.
معلوم نیست که در زمان خاکسپاری مجدد جسد منسوب به رضاشاه، چه آئینی رعایت شده از جمله اینکه دفن آن مطابق دستورات اسلامی بوده یا خیر.
رضا پهلوی نوه رضاشاه « فقید » در بیانیه‌ای که پس از کشف این مومیایی منتشر کرد، خواستار آن شده بود که پدربزرگش به عنوان "یک سرباز و خدمتگزار میهن" در ایران دفن شود.
او از < رژیم آخوندی >- اسلامی ایران خواسته بود "برای روشن شدن اذهان عمومی و رفع هرگونه ابهام امکان دسترسی به پیکر را به پزشکان و کارشناسان علمی مورد اعتماد و تایید خانواده بدهند."
روزآروز یکی از رسانه‌های < رژیم > که اولین بار خبر کشف این مومیایی را منتشر کرد، گفته بود جسد داخل محفظه‌ای بتنی بوده و همراه آن وسایلی چون شمشیر هم کشف شده است.
تصاویری که از زمان دفن رضاشاه در شهر ری منتشر شده او را در اونیفورم نظامی نشان می‌دهد و حالت بدنش شباهت زیادی به فرم جسد مومیایی کشف شده دارد.
برخی از خبرگزاری‌  های < رژیم آخوندی > ایران   از جمله   فارس و تسنیم   نزدیک   به   سپاه   پاسداران!  و رادیو تلویزیون   رسمی < رژیم > ایران در روزی که این جسد از زیر خاک کشف شد، تعلق آن به رضاشاه را مردود دانسته بودند اما آقای خلیل‌آبادی که امروز (دوشنبه ۲۱ مه) هویت و دفن مجدد این پیکر را تایید کرده است، همان زمان هم گفته بود "جنازه مومیایی شده جنبه میراثی دارد و باید حفظ شود."
B B C