در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

توتال: از پروژه پارس جنوبی کنار می‌رویم.
شرکت نفتی توتال فرانسه اعلام کرد در صورتی که نتواند در مورد تحریم‌های ثانویه از آمریکا معافیت دریافت کند، از همکاری در پروژه توسعه میدان گازی پارس جنوبی در ایران « آخوندی » کناره‌گیری خواهد کرد.
یک هفته پس از خروج آمریکا از برجام و احتمال بازگشت تحریم‌های ثانویه علیه شرکت‌های خارجی طرف قرارداد با «رژیم» ایران، شرکت نفتی توتال از احتمال خروج خود از پروژه گازی پارس جنوبی خبر داد.
توتال روز چهارشنبه (۱۶ مه/ ۲۶ اردیبهشت) با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت خود نوشت، در صورتی که نتواند از آمریکا معافیت تحریمی دریافت کند، از پروژه توسعه فاز ۱۱ میدان گازی پارس جنوبی کناره‌گیری می‌کند.

چین تداوم خرید نفت از ایران« آخوندی » را تضمین نمی‌کند.
چین یکی از خریداران اصلی نفت«رژیم» ایران به شمار می‌آید. ایران«آخوندی» مایل است که صادرات نفت خود به چین را به‌رغم خروج آمریکا از برجام ادامه دهد. از این‌رو، مذاکراتی بین دو کشور صورت گرفته که اما موفقیت چندانی در پی نداشته است.
<رژیم آخوندی> اسلامی ایران از خریداران چینی خواسته است که تداوم خرید نفت از این کشور را تضمین کنند. خریداران چینی در پاسخ به سیاست‌های عمومی دولت چین اشاره کرده و گفته‌اند امیدوار به تداوم خرید نفت از ایران هستند، ولی نمی‌توانند چنین تضمین‌هایی را در اختیار «رژیم آخوندی» اسلامی بگذارند.
واردات نفت چین از«رژیم» ایران
چین بزرگترین خریدار نفت در جهان و مهم‌ترین واردکننده نفت خام ایران«آخوندی» به حساب می‌آید. بر اساس آمار رسمی منتشر شده، چین در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی (۲۰۱۸) روزانه حدود ۶۵۵ هزار بشکه نفت از ایران«آخوندی» وارد کرده است. از این‌رو، تضمین ادامه خرید نفت از سوی چین برای جمهوری اسلامی ایران حائز اهمیت زیادی است.
D W
                                           _______________________________________________