در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

بودجه فرهنگی شهرداری < رژیم آخوندی > تهران خرج پخت آش و مداحان می‌شود! 
در حالی‌ که زمزمه‌هایی از به جریان افتادن دوباره طرح تحقیق و تفحص از شهرداری« آخوندی » تهران شنیده می‌شود، محسن هاشمی‌ رفسنجانی نیز گفته که بیشتر بودجه فرهنگی شهرداری تهران خرج پخت آش و مداحان می‌شود! .
حسن آهی، عضو خانه مداحان!، به این گفته واکنش نشان داده و مدعی شده است: «خانه مداحان فقط سالی ۲۰۰ میلیون تومان از شهرداری می‌گیرد» و سپس پرسیده: «اگر یک حسینیه مختصرپولی دریافت کرده باشد باید در بوق و کرنا کنند؟»
محسن هاشمی‌ رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران روز گذشته دوشنبه ۱۰ اردیبهشت از نوع هزینه‌کردن بودجه‌ فرهنگی! در معاونت اجتماعی‌فرهنگی شهرداری انتقاد کرده و گفت که این بودجه‌ها خرج «پخت آش و مداحان» می‌شود!
وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری برای سر و سامان دادن به وضعیت «معتادان متجاهر» گفته که «معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری فقط ۲ هزار میلیارد تومان بودجه فرهنگی دارد و این بودجه هم مقدار زیادی از آن صرف مناسبات و خرج آش و مداحان می‌شود به همین دلیل شهرداری نمی‌تواند به تنهایی از پس آسیب‌های اجتماعی بربیاید.»
از سوی دیگر، مصطفی کواکبیان نماینده مجلس شورای «آخوندی» نیز از احتمال کلید خوردن دوباره طرح تحقیق و تفحص شهرداری تهران در هفته‌های آتی خبر داده و گفته است که «حفظ بیت‌المال برای ما مهم است!! و مهم نیست که این اتفاقات در دوره چه کسی رخ داده باشد.»
انتقاد از شیوه خرج کردن بودجه‌های فرهنگی اختصاصی از دوران مدیریت!! محمدباقر قالیباف تا حضور محمدعلی نجفی در شهرداری تهران بر معاونت اجتماعی فرهنگی وجود داشته و همچنین شایعاتی نیز از کمک میلیاردی محمدعلی نجفی شهردار مستعفی پایتخت به یک حسینیه و مداح معروف هم مطرح شد.
حسن آهی مدیرعامل خانه مداحان در واکنش به سخنان رئیس شورای شهر گفته که «در شورای چهارم مقرر شد که در سال اول ۲۰۰ میلیون تومان بودجه به خانه مداحان تخصیص داده شود و هر ساله این بودجه ۱۰ درصد افزایش پیدا کند که الان باید مبلغ این بودجه ۲۶۰ میلیون تومان باشد.»
* کوتاه شده از: /kayhan.london