در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

مقامات آمریکا:
 جنگنده‌های اسرائیل عامل حمله یکشنبه شب به انبار موشکی « رژیم آخوندی» ایران در سوریه بودند‎‎.
دو روز پس از حملات سنگین موشکی به دو پایگاه نظامی ارتش سوریه در شهرهای حما و حلب که تلفات و خسارات سنگینی بر جای گذاشت، مقامات رسمی آمریکا گفتند که اسرائیل عامل این حملات بود تا موشک‌های زمین به هوا را که « رژیم » ایران به سوریه منتقل کرده بود، منهدم کند.
«سه مقام رسمی آمریکا» سه شنبه یازدهم اردیبهشت همچنین به شبکه ان‌بی‌سی گفتند که شلیک موشک از جنگنده‌های اف- پانزده اسرائیل به پایگاه‌های ارتش سوریه و کشتن بیش از ده نفر از نیروهای اعزامی ایران«آخوندی»، نشانه‌ای دیگر است که اسرائیل و ایران به مسیر آشکار رویارویی گام برداشته‌اند.
رسانه‌های منطقه گزارش داده بودند که پایگاه‌های ارتش سوریه در حما و حلب در ساعت ده و سی دقیقه شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت مورد حملات سنگین موشکی قرار گرفت.
ارتش سوریه بامداد دوشنبه با صدور بیانیه‌ای این حملات را تایید کرد اما به تلفات و خسارات وارده اشاره ای نکرد.
بشار اسد،  نیز دوشنبه در جریان دیدار با علاالدین بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی! و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی « رژیم آخوندی » ایران، که ساعاتی بعد از این حملات به دمشق رسیده بود، بدون آن که اسرائیل را متهم کند، تنها گفت که «دشمنان به تجاوز مستقیم روی آورده‌اند».
* به گزارش ان‌بی‌سی، ایران در دوره اخیر، ارسال محموله‌های جنگ افزار به سوریه را افزایش داده است.
یکی از «سه مقام رسمی آمریکایی» به ان‌بی‌سی گفت، جنگ میان ایران و اسرائیل در سوریه می‌تواند محتمل‌ترین درگیری نظامی میان دو کشور دشمن در نقطه‌ای از جهان در مقطع کنونی باشد.
مقامات رسمی آمریکا این را نیز گفتند که اسرائیل در جست‌وجوی کسب حمایت و تایید آمریکا در برخورد با ایران است اما خود را از گرفتن مجوز از آمریکا برای عملیات بیشتری، از نوع حملات اخیر در سوریه، بی‌نیاز می‌بیند.
در همین حال بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، سه شنبه در پاسخ به پرسش شبکه دیگر آمریکایی، سی‌ان‌ان، که آیا اسرائیل آماده جنگ با ایران شده است، گفت «هیچ کسی به چنین تحولی علاقه‌ای ندارد ولی این ایران است که قواعد بازی را در منطقه تغییر می‌دهد».
کوتاه شده از : .radiofarda
                                              _________________________________________________