در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷


 معاون شورای عالی!! وزارت آموزش و پرورش!< رژیم آخوندی > تاکید کرده: «طی ۱۰ سالِ گذشته ۳۳۰ هزار نیرو از طریق برخی نمایندگان مجلس جذب وزارت آموزش و پرورش شده‌اند که حدود ۲۸۰ هزار نفر از آنان حتی یک روز هم دوره‌ آموزشی نگذرانده بودند.»
"بحران کمبود معلم" در نظام!! آموزشی ایران< آخوندی > .
ایران<آخوندی> در حالی روز معلم را جشن می‌گیرد که رسانه‌ها از "بحران کمبود معلم" در مدارس کشور سخن می‌گویند
یک مقام ارشد وزارت آموزش و پرورش! گفته است، مدارس کشور در مهر ۱۳۹۷، با کمبود ۳۰۰ هزار معلم روبه‌روست.
در آستانه ۱۲ اردیبهشت، روز معلم در ایران<آخوندی>، "اسفندیار چهاربند"، قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش! گفته است که این وزارتخانه در مهر ۱۳۹۷، با کمبود ۳۰۰ هزار نیرو روبه‌روست.
 معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرده: «اگر این روند ادامه یابد، باید ۲ سال دیگر به‌خصوص در حوزه آموزش ابتدایی و پرورشی بنای یادبود برای آموزش و پرورش بسازیم.»
به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، این مقام مسئول تاکید کرده: «باید با این موضوع منطقی برخورد کرد. آموزش و پرورش باشگاه هیچ حزب و جناحی نیست. برخی سفارش می‌کنند آمارها را اعلام نکنیم، ۲ سال دیگر از ما نمی‌پرسند شما چه کردید؟ ما بررسی و اعلام می‌کنیم اما اقتضائات تأمین آن دست ما نیست.»
< آخوند و مدیریت؟*** ملا و مملکت داری..؟؟ >
به گفته معاون اول وزیر آموزش و پرورش!، بیشترین کمبود معلم پس از حوزه پرورشی، در حوزه ابتدایی است. او اضافه کرده تأمین آموزگار برای ۲۰ هزار مدرسه با کمتر از ۲۴ دانش‌آموز عمدتا در مناطق روستایی تهدید دیگری برای حوزه آموزش ابتدایی محسوب می‌شود.
 با این کمبود نیرو و مشکل تامین آموزگار، به گفته معاون وزیر احتمال افزایش نرخ باز ماندن کودکان از تحصیل بسیار جدی است.
احمد عابدینی، معاون شورای عالی وزارت آموزش و پرورش، چند ماه پیش اعتراف کرد، در نتیجه فشار نمایندگان مجلس، وزارت آموزش و پرورش مجبور شده است ۲۸۰ هزار نفر را بدون حتی یک روز آموزش جذب کند.
آقای عابدینی تاکید کرده: «طی ۱۰ سالِ گذشته ۳۳۰ هزار نیرو از طریق برخی نمایندگان مجلس جذب وزارت آموزش و پرورش شده‌اند که حدود ۲۸۰ هزار نفر از آنان حتی یک روز هم دوره‌ آموزشی نگذرانده بودند.»
کوتاه شده از:  D W