در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷

پدیده ای دیگر از : « مدیریت آخوند و مملکت داری ملا »

چیدن موی دانش‌آموز آبادانی به بهانه بدحجابی.
معاون پرورشی دبستان گلستان در آبادان موی دختری ۱۲ ساله را به بهانه بیرون بودن از مقعنه با قیچی چید!!. خانواده دانش‌آموز شکایت کرده‌اند. آموزش و پرورش!! آبادان از اخراج فرد خاطی خبر داد!.
معاون پرورشی دبستان گلستان در آبادان، موی دختری را که در کلاس ششم تحصیل می‌کند، پس از تهدید لفظی، به خاطر بیرون بودن از مقنعه چیده است.
                                                          تبلیغات < آخوندی > البته برای فرار از مسلمانی!!
 ماجرا ۱۶ اردیبهشت اتفاق افتاده و رسانه‌های «ایران آخوندی»، خبر آن را با چند روز تاخیر و پس از اطلاع‌رسانی شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند.
اعظم قاسمی‌زاده، رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان می‌گوید که فرد خطاکار اخراج و تعلیق از خدمت شده و دو پرونده در دادستانی آبادان و هیات تخلف آموزش و پرورش استان در این زمینه تشکیل شده است.
خبرگزاری مهر به نقل از قاسمی‌زاده می‌نویسد: «متاسفانه روز ۱۶ اردیبهشت‌، معاون پرورشی این دبستان در اقدامی بسیار غیرمنطقی، خلاف موازین تربیتی و غیرقانونی، با بردن این دانش‌آموز به دفتر مدرسه، او را به چیدن موی سر تهدید کرد و سپس با یک قیچی حدود دو سانت از انتهای موی پشت سر این دانش‌آموز را به صورت نامرتب برید.»
ناصر غلامی، دادستان! آبادان می‌گوید پلیس اطلاعات و امنیتی عمومی شهرستان در حال بررسی موضوع است و تحقیقات مقدماتی تکمیل خواهد شد.
کوتاه شده از:D W