در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۶ فروردین ۱۳۹۷

بن سلمان:
 عربستان و اسرائیل دشمن مشترکی دارند
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با صحبت درباره چشم‌انداز همکاری احتمالی با اسرائیل، از داشتن "دشمن مشترک" با اسرائیل گفته است.
او در مصاحبه با هفته‌نامه آمریکایی تایم درباره همسویی با اسرائیل علیه « رژیم آخوندی » ایران گفته است: "ما دشمن مشترکی داریم."
از زمان رسیدن بن سلمان به مقام ولیعهدی تغییرات گسترده‌ای در سیاست داخلی و خارجی عربستان سعودی رخ داده که یکی از آنها نزدیک شدن موضع این کشور به اسرائیل و همچنین تندتر شدن موضع علیه < رژیم آخوندی >  ایران بوده است.
بن سلمان به جز اشاره به همسویی با اسرائیل از حیث دشمنی مشترک با ایران < آخوندی >، گفته است: "به نظر می‌رسد که به طور بالقوه حوزه‌های بسیاری برای همکاری‌های اقتصادی وجود دارد."
البته او گفته است که عربستان نمی‌تواند "بدون حل مساله صلح با فلسطینی‌ها" با اسرائیل رابطه داشته باشد، چرا که فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها "هر دو حق دارند در کنار هم زندگی کنند."
ولیعهد عربستان پیشبینی کرده است که کشورش در آینده رابطه "عادی و خوبی" با اسرائیلی داشته باشد و چنین رابطه‌ای به نفع همه خواهد بود.
جنگ داخلی سوریه و درگیری‌های یمن در سال‌های اخیر روابط پرتنشی را میان « رژیم آخوندی » ایران و عربستان رقم زده است.
ایران«آخوندی» در سوریه به حمایت از بشار اسد حضور نظامی دارد و در یمن حامی شبه‌‌نظامیان حوثی و متحدانشان است. عربستان در سوریه از بخش‌هایی از مخالفان بشار اسد حمایت می‌کند و در یمن به حمایت از عبد ربه منصور هادی عملیاتی نظامی را علیه حوثی‌ها به راه انداخته است.
در مقابل رابطه عربستان و اسرائیل در حال بهبود بوده، تا جایی که اخیرا عربستان اجازه داد یک هواپیمای مسافربری به مقصد اسرائیل، از آسمان سعودی بگذرد.
تنش میان « رژیم آخوندی » ایران با عربستان، اسرائیل و آمریکا به حدی است که چند ماه پیش رئیس جمهور فرانسه هشدار داد که احتمال جنگ میان آنها وجود دارد.
B B C