در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۹ فروردین ۱۳۹۷

دونالد ترامپ:
« رژیم آخوندی »  ایران و روسیه مسوول حمایت از «اسد حیوان» در سوریه هستند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، روز یکشنبه ۱۹ فروردین ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه و «رژیم» ایران « آخوندی » را به خاطر حمایت از بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه، مسوول حمله با سلاح شیمیایی به شهر «دوما» دانست.
آقای ترامپ در توئیتی نوشت: «خیلی‌ها مرده‌اند، از جمله زنان و کودکان، در حمله شیمیایی بی‌خردانه در سوریه. منطقه‌ای که این قساوت در آن رخ داده توسط ارتش سوریه مسدود و محاصره شده، کاملا از دنیای خارج غیرقابل دسترسی است».
وی افزود: «رئیس‌جمهور پوتین، روسیه و ایران«آخوندی» مسوول حمایت از اسد حیوان هستند. هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد. فورا راه را برای کمک‌های درمانی و راستی‌آزمایی باز کنید. فاجعه انسانی دیگری بدون هیچ دلیلی. بیمار!»
توئیت‌های رئیس‌جمهوری آمریکا ساعاتی پس از آن منتشر شد که نیروهای امدادی و فعالان مخالف بشار اسد در سوریه از حمله شیمیایی به یکی از مناطق تحت تصرف شورشیان در نزدیکی دمشق خبر دادند که به کشته شدن دستکم ۴۰ تن انجامیده است.
گزارش شده که این حمله شامگاه شنبه در یکی از شهرک‌های اطراف دوما در شمال شرقی پایتخت سوریه صورت گرفته است. حملات نیروهای دولتی سوریه به شورشیان جیش‌الاسلام در این منطقه همچنان ادامه دارد.
کوتاه شده از:radiofarda