در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

مومیایی منتسب به رضاشاه< فقید > با صدور دستوری دفن شد!
- محل دفن احتمالی مومیایی منتسب به رضاشاه فقید مشخص نیست.
«رژیم آخوندی» ایران اسلامی ترجیح داده است در سکوت خبری این تنها مومیایی کشف شده در ایران را گم و گور کند و منتظر بماند تا با گذشت زمان مردم آن را فراموش کنند.
 رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران<رژیم آخوندی> می‌گوید مومیایی منتسب به رضاشاه فقید با صدور دستوری از مقامات بدون احراز هویت دفن شده است. وی این خبر را موثق دانسته ولی نامی از دستگاه صادرکننده دستور و محل دفن مومیایی نبرده است.
محمدجواد حق‌شناس رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران<رژیم> ، در یک مصاحبه تصویری از دفن مومیایی منتسب به رضاشاه فقید، بدون احراز هویت و هیچ توضیحی از سوی مقامات حکومتی خبر داد.
وی گفته است: «امروز صبح متاسفانه خبر موثقی شنیدم که گویا دستوری صادر شده و جسد دفن شده است ولی من هنوز مطمئن نیستم.»
حق‌شناس اما نامی از دستگاه صادرکننده دستور دفن مومیایی نبرد و جزییاتی از زمان اجرای دستور و محل دفن مومیایی ارائه نکرد.
آنگونه که این عضو شورای شهر تهران اعلام کرده، مقامات مسئول حتی از انجام تست DNA و تشخیص هویت مومیایی کشف شده سر باز زده‌اند و دوباره و بدون اطلاع مردم، دست به دفن مومیایی زده‌اند.
وی در این فایل تصویری گفته است: «هنوز ما خبری را دریافت نکردیم که جنازه به شخصیت شناخته شده یا ناشناسی تعلق دارد.»
وی همزمان خواستار پاسخگوی نهادهای مربوطه در این موضوع شده و گفته است: «انتظار این است که حداقل مقامات رسمی، من‌جمله مسئولین آستان حرم عبدالعظیم، مقامات قضایی و انتظامی ومیراثی، با توجه به اینکه مسئله در افکار عمومی به شدت مورد توجه و پرسش قرار گرفت، توضیح دهند.»
با کشف مومیایی منتسب به رضاشاه فقید در شاه‌عبدالعظیم واقع در شهر ری هیچ مقام دولتی و قضایی در این رابطه اظهار نظر نکرده و از سرنوشت این پیکر هیچ اطلاعاتی در اختیار مردم قرار نگرفته است. 
این در حالیست که پیکر یادشده تنها مومیایی است که در ایران کشف شده و می‌بایست مانند هر کشور دیگری ارزش فرهنگی و تاریخی می‌داشت و صرف نظر از اینکه متعلق به رضاشاه باشد یا نباشد. مسئولان <رژیم آخوندی>ایران اسلامی اما ترجیح داده‌اند این مومیایی را گم و گور کنند و منتظر بمانند تا مردم با گذشت زمان این کشف را فراموش کنند.
kayhan.london