در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۵ فروردین ۱۳۹۷

سخنان خیلی خیلی خرد مندانه یک سٍر تیپ رژیم آخوندی.

تسلیحات عربستان با ظهور "امام زمان" به دست اهل آن خواهد افتاد!!.
کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش « رژیم آخوندی » که در خطبه های پیش از نماز جمعه تهران صحبت می‌کرد با انتقاد از خریدهای نظامی عربستان طی ماه‌های اخیر، مقامات سعودی را «کم‌خرد» خواند و وعده داد که این تسلیحات در دست آن کشور باقی نخواهد ماند!.
« این  فرمانده  رژیم آخوند ها در ادامه افاضات خردمندانه خود گفته است.»
«برخی از کشورهای منطقه، به‌ویژه مسئولان کم‌خرد عربستان احساس می‌کنند اگر کشور خود را به زرادخانه تبدیل کنند، امنیت پیدا می‌کنند؛ زهی خیال باطل! .. البته به نظر من، هرچه سلاح بخرند، بهتر است زیرا با ظهور امام زمان (عج) این تسلیحات به دست اهلش خواهد افتاد.»
«حاج آقا» حیدری همچنین با انتقاد از اسرائیل گفته است:
«روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را  در تقویم خود درج کرده‌ایم».
او خطاب به کشورهایی که «توانمندی دفاعی و مخصوصا موشکی» «رژیم آخوندی» را نشانه گرفته‌اند، گفت: « بنده در ارتشی مشغول به وظیفه هستم که به نور رهبری هدایت می‌شود!. ارتشی که مطیع محض رهبری و ولایت فقیه است...پاسخ من از این تریبون این است که حماقت نکنید، آزموده را آزمودن خطا است!. در زمانی که انقلاب ما دوران طفولیت خود را تجربه می‌کرد با تحمیل جنگ هیچ غلطی نتوانستید بکنید!!. امروز که انقلاب دوران شکوفایی خود و اتحاد میان نیروهای مسلح را تجربه می‌کند بازهم هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.»
با ادامه‌ی عملیات ائتلاف نظامی به رهبری عربستان در یمن و حملات موشکی حوثی‌ ها به سمت شهرهای این کشور، تنش میان مقامات « رژیم آخوندی » و عربستان سعودی بالا گرفته است. ریاض، تهران را به حمایت از حوثی ها و تسلیح آنها متهم می کند.
.euronews
                                         « مدیریت آخوند و مملکت داری ملا....؟؟؟ »
                                                     _______________________________