در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

در صورت انجام نشدن اقدامات بهداشتی لازم هم چون جمع‌آوری «روان‌آب‌ها، نخاله‌ها، فاضلاب‌ها و حیوانات ولگرد» در «سریع‌ترین زمان ممکن»٬ امکان همه‌گیر شدن بیماری‌های خطرناک در این مناطق وجود دارد.

هشدار دوباره وزارت بهداشت!«رژیم آخوندی» ایران درباره:
 شیوع بیماری‌های واگیردار در مناطق زلزله‌زده.
معاون وزارت بهداشت «رژیم آخوندی» ایران با هشدار دوباره درباره شیوع بیماری‌های «خطرناک واگیردار» در مناطق زلزله‌زده، هشدار داد که این بیماری‌های واگیردار می‌تواند کشور را فرابگیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌رضا رئیسی، معاون بهداشتی وزیر بهداشت!، درمان و آموزش پزشکی!، این موضوع را روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بیان کرده است.
بنابر همین گزارش، آقای رئیسی با اشاره به اینکه «سلامت مردم در مناطق زلزله‌زده یک موضوع بسیار مهم است!!» گفته است: «با توجه به در پیش بودن فصل گرما، در صورت هرگونه غفلت و بروز بیماری‌های واگیردار در منطقه، دیگر مناطق استان کرمانشاه و حتی کشور از این آسیب‌ها مصون نیست».
زمین‌لرزه ۷.۳ ریشتری که ۲۱ آبان سال ۱۳۹۶ در مرز ایران و عراق واقع در استان کرمانشاه روی داد بیش از ۶۰۰ کشته و بیش از ۱۰ هزار زخمی برجا گذاشت.
در ماه‌های گذشته گزارش‌های زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از کمبودها و انتقادهای مردم منطقه از جمله کمبود کانکس و سرویس بهداشتی٬ مرگ چند کودک به دلیل سرما و آب‌گرفتگی چادرهای زلزله‌زدگان منتشر شده‌ است.
شمار زیادی از نمایندگان این استان و حتی مقام‌های وزارت بهداشت٬ در ماه‌های گذشته همواره نسبت به افزایش مشکلات با فرارسیدن فصل گرما هشدار داده‌اند٬ اما کماکان این مشکلات حل نشده‌اند.
به گزارش خبرگزاری ایسنا، علی‌رضا رئیسی نیز هشدار داده که با توجه به در پیش بودن فصل گرما، در صورت «هرگونه غفلت و بروز بیماری‌های واگیردار در منطقه، دیگر مناطق استان کرمانشاه و حتی کشور از این آسیب‌ها مصون نیست».
آقای رئیسی به صراحت گفته که در صورت انجام نشدن اقدامات بهداشتی لازم هم چون جمع‌آوری «روان‌آب‌ها، نخاله‌ها، فاضلاب‌ها و حیوانات ولگرد» در «سریع‌ترین زمان ممکن»٬ امکان همه‌گیر شدن بیماری‌های خطرناک در این مناطق وجود دارد.
وی به عنوان مثال به احتمال همه‌گیر شدن بیماری سالک در این مناطق اشاره کرده که ضمن باقی‌ماندن زخم‌ها و اثرات روانی آن بر روی کودکان٬ بیمارستان‌های موجود در منطقه نیز «به هیچ عنوان توان و ظرفیت مدیریت درمان اپیدمی جدید را ندارند».
معاون وزیر بهداشت همچنین نسبت به قطع برق مناطق زلزه‌زده در فصل تابستان نیز هشدار داده و گفته است در این صورت ممکن است «مسمومیت غذایی» برای ساکنان این مناطق پیش بیاید.
در زمین‌لرزه کرمانشاه به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای کرمانشاه خسارت وارد شد و بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
شمار قربانیان در قصر شیرین، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی بیش از سایر مناطق استان بود. ده‌ها هزار نفر نیز در پی وقوع این زمین‌لرزه در استان کرمانشاه بی‌خانمان شدند. استان کرمانشاه پس از آن ده‌ها زمین‌لرزه خفیف‌تر به خود دیده است.
radiofarda
                                       < آخوند و مدیریت.....؟؟ - ملا و مملکت داری....؟؟ >
                                        ______________________________________________