در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

ترامپ: به < رژیم آخوندی > ایران اجازه نمی‌دهیم به جنگ‌افزار هسته‌ای دست یابد.
صدراعظم آلمان و رئیس جمهور آمریکا پس از دیداری رسمی در کنفرانس خبری‌ مشترک شرکت کردند.  ترامپ  گفت، اجازه  نمی‌ دهد که  " رژیم   جنایتکار "  ایران < آخوندی > به سلاح هسته‌ای  دست  یابد.  مرکل نیز خواستار مذاکره  بر سر برنامه  موشکی < رژیم > ایران شد.
دونالد ترامپ بر خلاف آخرین ملاقات خود با مرکل در مارس سال گذشته (۲۰۱۷)، با او رفتاری بسیار دوستانه داشت. ترامپ پس از روبوسی با مرکل، انتخاب دوباره او به ریاست دولت را تبریک گفت و تاکید نمود که با "آنگلا" روابط صمیمانه‌ای داشته و دارد.روز جمعه (۲۷ آوریل / ۷ اردیبهشت) آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، و دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، پس از ملاقات چند ساعته خود در واشنگتن به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ دادند.
ترامپ در این نشست خبری <رژیم آخوندی>  را "رژیمی جنایتکار" خواند که "خشونت و خونریزی و هرج‌ و مرج در خاور نزدیک" را ترویح می‌کند.
او گفت، باید شرایطی فراهم شود که این < رژیم >  به سلاح هسته‌ای دست نیابد.
ترامپ در پاسخ به پرسشی مبنی بر امکان حمله نظامی به ایران<آخوندی> گفت:
«من نمی‌خواهم در این کنفرانس بگویم که در مقابله با ایران خشونت نظامی به‌کار می‌بریم یا نه، اما من به شما قول می‌دهم که به ایران اجازه نمی‌دهیم به جنگ‌افزار هسته‌ای دست یابد.»
مرکل نیز در پاسخ به پرسشی درباره خروج آمریکا از برجام و در پی آن، امکان تلاش ایران برای ادامه برنامه هسته‌ای خود گفت: «موضع ما مشخص است. برجام کامل نیست اما سند مهمی است که می‌تواند پایه محکمی برای گام‌های بعدی باشد. ما منتظریم که ببینیم آمریکا چه تصمیمی می‌گیرد.< رژیم >  ایران و تمام منطقه برای ما اروپایی‌ها خیلی مهم است و ما با دقت فعل و انفعالات آنجا را رصد می‌کنیم.»
صدراعظم آلمان در ادامه اظهار داشت: «ما آلمانی‌ها هم معتقدیم که باید در رابطه با برنامه موشکی < رژیم > ایران و نفوذ آنها در سوریه مذاکره کنیم. آلمان و آمریکا برای پایان‌ دادن به خونریزی در سوریه همکاری تنگاتنگی دارند.»
* کوتاه شده از:  D W
                                      _______________________________________________