در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

لیبرمن: حمله به تل‌آویو را با حمله به تهران تلافی می‌کنیم.
آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع اسرائیل، می‌گوید که اگر« رژیم آخوندی » ایران به تل‌‌آویو حمله کند، اسرائیل به تهران و پایگاه‌های ایران در سوریه حمله خواهد کرد. تهدیدهای متقابل ایران و اسرائیل در روزهای اخیر شدت بیشتری یافته است.
آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع اسرائیل، تهدید کرد که در صورت حمله ایران«آخوندی» به تل‌آویو این کشور تلافی خواهد کرد. او روز پنجشنبه (۲۶ آوریل/ ۶ اردیبهشت) در مصاحبه با یک سایت خبری سعودی، موسوم به ایلاف، در پاسخ به این سوال که واکنش اسرائیل به حمله احتمالی ایران چه خواهد بود، گفت:
 «اگر اسرائیل آرامش نداشته باشد، تهران هم آرامشی نخواهد داشت... بهتر این است که کسی ما را محک نزند؛ ما برای هر اتفاقی آماده‌ایم». لیبرمن افزود که در صورت عملی‌شدن تهدید حمله تل‌آویو، «ما به تهران حمله خواهیم کرد و پایگاه‌های ایران در سوریه که تهدیدی برای اسرائیل هستند را نابود خواهیم کرد.»
اظهارات لیبرمن ظاهرا در واکنش به تهدیدات فزاینده « رژیم » ایران علیه اسرائیل پس از حمله جنگنده‌های این کشور به پایگاهی در حمص سوریه در ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) عنوان می‌شود. در آن حمله دست‌کم ۷ مستشار ایرانی نیز کشته شدند. اسرائیل رسما مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.
لیبرمن همچنین گفته است که کشورش تثبیت حضور نظامی «رژیم» ایران در سوریه، به ویژه در نزدیکی ارتفاعات جولان را تحمل نخواهد کرد و به هر تهدیدی که علیه اسرائیل باشد حمله خواهد برد.
تهدیدات فزاینده
حسین سلامی، جانشین فرمانده  سپاه پاسداران، ظرف روزهای اخیر دوبار اسرائیل را به نابودی تهدید کرده است. او روز پنجشنبه نیز گفت که «رژیم آخوندی» اسلامی توانسته است "فاصله بین مرگ و حیات" اسرائیل را "خیلی کوتاه" کند. سلامی از "حضور فرزندان متنوعی از امت اسلام بار آرمان‌های ضدصهیونیستی" در کنار مرزهای اسرائیل خبر داد که" همه به دنبال محو رژیم صهیونیستی هستند!".
D W

سردار سلامی: موجودیت و بقای اسرائیل را به خطر انداخته‌ایم.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت که این نیروی نظامی به "دولتمردان" پیشنهاد کرده که بگویند ایران«آخوندی» از برجام و ان‌پی‌تی خارج خواهد شد.
 سلامی بار دیگر گفت، "فرزندان امت اسلام" در کنار مرز‌های اسرائیل به دنبال محو این کشور هستند.
حسین سلامی، روز پنجشنبه (۶ اردیبهشت/ ۲۶ آوریل) گفت که این نیروی نظامی خواستار سخن گفتن "مقتدرانه‌تر" مقام‌های دولتی < رژیم آخوندی >  است و به آنها پیشنهاد کرده که بگویند «رژیم» ایران از برجام و ان‌پی‌تی خارج شده و فعالیت‌های هسته‌ای خود را "به شکل نامحدودی" از سر می‌گیرد.
سردار سلامی که در "همایش رؤسای دادگستری و دادستان‌های! سراسر کشور" در ساری سخن می‌گفت، به گزارش ایرنا، با اشاره به "قدرت" <رژیم آخوندی>  در زمین، دریا و هوا افزود: «امروز منافع حیاتی دشمنان را شناسایی کردیم، توان دفاعی و حمله قوی داریم و با برخی آزمایش‌های نظامی قدرت را نشان داده‌ایم».
جانشین فرمانده کل سپاه سپس افزود که «یقین بدانید سناریوی جنگ نظامی را خنثی کرده‌ایم بطوری که امروز رئیس جمهوری آمریکا از جنگ نظامی حرفی نمی‌تواند بزند!». او دلیل اصلی نگرانی به گفته خود "دشمنان" را قدرت‌گیری <رژیم اخوندی>  در منطقه دانست و گفت: «دشمنان را در عراق، بحرین، سوریه، لبنان و یمن که در حال قدرت‌سازی هستند تحت کنترل داریم و امروز دشمن پراکنده شده و نظام ایران«آخوندی» قدرتمند شده است».
 سلامی گفته است: «ما اگر دشمن را در عراق و سوریه تحت تعقیب قرار نمی‌دادیم و در مقابل او قدرت‌سازی نمی‌کردیم، تمام تمرکزشان بر سرزمین ما معطوف می‌شد».
این فرمانده  سپاه با بیان اینکه «ما در جنگ هستیم»، هم‌زمان مدعی شد:«اما دست برتر را داریم، چرا که ما خطوط نگرانی دشمنان را کشف کردیم و هر پایگاهی از دشمنان را که بخواهیم به آتش می‌کشانیم».
"فرزندان امت اسلام به دنبال محو اسرائیل"
حسین سلامی در ادامه بار دیگر مسئله نابودی اسرائیل را مطرح کرد و گفت که < رژیم آخوندی >"موجودیت و بقای" این کشور را "به خطر انداخته" است!.
 به گزارش خبرگزاری میزان، جانشین فرمانده کل سپاه افزود که < رژیم آخوندی >  توانسته است "فاصله بین مرگ و حیات" اسرائیل را "خیلی کوتاه" کند و «اینکه شما می‌بینید آن‌ها ۴ موشک را به سمت پایگاهی شلیک می‌کنند که نیرو‌های ما در آنجا حضور دارند، این ضعیف‌ترین واکنش آن‌ها است!».
سلامی همچنین مدعی شد که سران دولت اسرائیل «می‌دانند اگر بلندی‌های جولان تصرف شود و عقب‌نشینی نیروهایشان آغاز شود، فرار دومینووار نیروهایشان آغاز می‌شود».
این فرمانده سپاه ضمن اشاره به اسرائیل به عنوان "اولویت اصلی آمریکایی‌ها در بُعد امنیت ملی و سیاست خارجی"، گفت: «این امر در حالی است که دقیقا در کنار مرز‌های رژیم اشغالگر فرزندان متنوعی از امت اسلام با آرمان‌های ضد صهیونیستی قرار دارند و همه به دنبال محو این رژیم هستند!».
کوتاه شده از: D W

اسرائیل:« رژیم آخوندی » ایران بيش از ۸۰ هزار جنگجوی شیعه را در سوریه به خدمت گرفته است.
فرستاده اسرائیل در سازمان ملل متحد روز پنج‌شنبه گفت که ایران<آخوندی> دست‌کم ۸۰ هزار جنگجوی شیعه را در سوریه استخدام کرده و آنها را در یک پایگاه نظامی در حدود پنج مایلی دمشق آموزش داده است.
دنی دانون در حالی که نقشه‌ای در دست داشت، خطاب به اعضای شورای امنیت گفت:
 «آنچه شما در اینجا می‌بینید مرکز استخدام و آموزش< رژیم >  ایران در سوریه است. بیش از ۸۰ هزار شبه نظامی شیعه در سوریه تحت کنترل ایران هستند. در این پایگاه که تنها در پنج مایلی دمشق است، آنها برای انجام عملیات تروریستی در سوریه و در سراسر منطقه آموزش می‌بینند.»
جنگ داخلی سوریه و افزایش نفوذ< رژیم آخوندی >  ایران در این کشور، تنش میان تهران و تل‌آویو را افزایش داده و مقامات دو کشور بارها به یکدیگر هشدار داده‌اند که در صورت حمله به مواضع آنها، با واکنش متقابل روبرو خواهند شد.
euronews