در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

« مدیریت آخوند..... و..... مملکت داری ملا....؟؟»

 به دلیل تعداد زیاد «کودکان خیابانی»، هیچ سازمانی به تنهایی نمی‌تواند کاری بکند.
یک مقام سازمان بهزیستی! « رژیم آخوندی » ایران با اشاره به شناسایی ۹ هزار «کودک کار» در خیابان‌ها و «دوشیفته» کار کردن برخی از آنها اعلام کرد به دلیل تعداد زیاد «کودکان خیابانی» هیچ سازمانی به تنهایی نمی‌تواند کاری بکند.
رضا جعفری، مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی!< رژیم آخوندی > ایران، به خبرگزاری ایلنا گفته است که کودکان خیابانی از «همه حق و حقوق خود محروم» هستند و به دلیل نگاه «تحقیرآمیز» و گاه «خشونت‌هایی» که از سوی شهروندان اعمال می‌شود٬ علاقه ندارند به خیابان‌ها بیایند.
آبان‌ماه گذشته سخنان یک مقام شهرداری«آخوندی» تهران که از «مورد تجاوز قرار گرفتن ۹۰ درصد کودکان کار» خبر داده بود واکنش‌های متعددی برانگیخت.
 رضا قدیمی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی! شهرداری«آخوندی» تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا ضمن تأکید بر اینکه این آمار «بر اساس تحقیق» به دست آمده گفته بود «تعداد بچه‌های زیر ۱۵‌ سال سر چهارراه‌ها روز‌به‌روز رو به افزایش است».
اکنون بنابر گزارشی که روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در خبرگزاری ایلنا منتشر شد، مدیرکل دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی گفته است که سازمان بهزیستی به کمک سایر نهادهای دولتی و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد (ان.جی.او ها) نیازمند است. به گفته رضا جعفری، «کودک خیابانی به اندازه‌ای زیاد است که اصلا سازمانی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام بدهد؛ یعنی باید هم از طرف سایر سازمان‌ها و هم از طرف ان.جی.او ‌ها به ما کمک بشود».
این مقام سازمان بهزیستی با این هشدار که کودکان کار به دلیل بازماندن از تحصیل «آینده‌ای مثل امروز خواهند داشت» بر ضرورت آغاز آموزش به این کودکان تأکید کرده است
آمارهای گوناگونی، درباره شمار دقیق «کودکان خیابانی» در ایران «آخوندی»اعلام شده است. از جمله ولی‌الله شجاع‌پوریان٬ معاون فرهنگی! و اجتماعی شهرداری«آخوندی» تهران، اسفند سال گذشته گفت:
 «شهرداری تهران آمار کودکان کار را بیش از ۱۵ هزار نفر اعلام کرده ولی سازمان بهزیستی می‌گوید ۷ هزار کودک کار داریم».
گزارش‌های غیررسمی شمار «کودکان خیابانی» را بیش از این آمار ذکر کرده‌اند.
علاوه بر حضور کودکان خانواده‌های فقیر ایرانی در خیابان‌ها٬ شمار زیادی از کودکان اتباع خارجی نیز در خیابان‌های شهرهای بزرگ ایران«آخوندی» تکدی‌گری می‌کنند.
.radiofarda
تصاویر از: گوگل