در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۸ فروردین ۱۳۹۷

با گذشت بیش از ۳۵ سال از قانونی شدن حجاب اجباری، « رژیم آخوندی » همچنان با این "معضل" روبروست. حرکت اخیر "دختران انقلاب" بار دیگر به این موضوع دامن زده و اعتراض‌ها به این قانون!! شدت گرفته است.

اظهارات تازه وزیر کشور«رژیم آخوندی»  نشان می‌دهد که ظاهرا «رژیم» بر ادامه رویه گذشته تاکید دارد.
وزیر کشور بر لزوم برخورد با بی‌حجابی در داخل خودرو تاکید کرد.
حریم خصوصی یا عرصه عمومی؟ از سال گذشته این پرسش درباره داخل خودروها مطرح شده است. حالا وزیر کشور«رژیم»، بدون اشاره به خصوصی یا عمومی بودن فضای داخل خودرو از لزوم برخورد با بی‌حجابی در آنجا سخن گفته است.
دوباره آغاز فصل گرما و دوباره بحث حجاب و بدحجابی زنان.
 این بار نه فرمانده نیروی انتظامی! یا یک «آخوند» نماز جمعه که وزیر کشور دولت « آخوند» روحانی از برخورد با زنانی گفته که در داخل خودروی شخصی حجاب برمی‌دارند.
رحمانی فضلی روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین (۱۷ آوریل) گفته است: «با کسانی که اقدام به کشف حجاب در خودرو، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و اقداماتی از این قبیل که طبق قانون تخلف به شمار می‌روند، می‌کنند، باید به طور مناسب این موارد تخلف به آن‌ها تفهیم شده و طبق قانون برخورد شود.»
این در حالی است که هیچ قانون مدونی درباره لزوم رعایت حجاب در داخل خودرو وجود ندارد.
با گذشت بیش از ۳۵ سال از قانونی شدن حجاب اجباری، جمهوری اسلامی همچنان با این "معضل" روبروست. حرکت اخیر "دختران انقلاب" بار دیگر به این موضوع دامن زده و اعتراض‌ها به این قانون شدت گرفته است. اظهارات تازه وزیر کشور نشان می‌دهد که ظاهرا حکومت بر ادامه رویه گذشته تاکید دارد.
کوتاه شده از: دویچه وله
                              « همچنان اندر خم یک کوچه، آن هم کوچه ی بن بست!! »