در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۰ فروردین ۱۳۹۷

در حال حاضر دخترهاى زیر ١٣ ســـــــــال با حکم قاضى !! مى‌توانند به عقد مردان در بیایند و این نوع وصلت‌هاى غم‌انگیز که اثرات روحى و جسمى‌ مخربى براى آینده این نسل دارد بدبختانه همچنان در نقاط مختلف ایـــــران « آخوندی » در حال وقوع است

دختر ٧ ساله در ازاى شیربها و فروش نوزاد ۵٠ هزار تومان.
از غم‌انگیزترین خبرها این روزها در ایران « آخوندی » کاهش قیمت فروش نوزاد از سوى مادران معتاد تا ۵٠ هزار تومان و فروش دختران خردسال در مقابل دریافت شیربها است.
 آگهى فروش فرزند تازه متولد شده را به بهاى نازل بر در و دیوارهاى شهرها مى‌توان دید.
فاطمه دانشور از جمله بانوانى است که در زمینه حقوق کودک و تصویب لایحه «حمایت از کودکان» تلاش مى‌کند. او مى‌گوید امیدواریم با تصویب لایحه «حمایت از کودکان» که مدت‌هاست معطل مانده بلاتکلیفى کنونى به پایان برسد! و بتوان از فروش نوزادان جلوگیرى کرد.
او اضافه مى‌کند که بیشتر مادران معتاد و کارتن‌خواب کودکان تازه متولد شده خود را به بهاى نازل به حراج مى‌گذارند.
 بدبختانه قوانین موجود بطور شفاف زنان معتاد را از نگهدارى نوزاد منع نکرده است.
 او مى‌گوید مسئله تاسف‌آور دیگر که این روزها فراوان دیده مى‌شود واگذارى دختران خردسال در ازاى دریافت شیربها از سوى والدین کم‌بضاعت است.
 در بسیارى از نقاط ایران « آخوندی »  خانواده‌ها دختران کم سن و سال خود را در مقابل دریافت مبلغى وادار به ازدواج با مردان بسیار مسن‌تر از آنها مى‌کنند.
ما در جریان تماس‌هاى خود با این خانواده‌ها حتى شاهد فروش دختران ٧-٨ ساله در مقابل دریافت شیربها در خانواده‌هاى فقیر بوده‌ایم و با کمال تاسف در این رابطه نیز با مشکلات قانونى زیادى روبرو هستیم و تا امروز تلاش‌هاى ما براى افزایش سن ازدواج دختران به نتیجه نرسیده است.
برخى بانوان نماینده مجلس شوراى اسلامى‌ درایران « آخوندی » و فعالان اجتماعى دنبال آن هستند که سن ازدواج دختران در ایران افزایش پیدا کند.
 در حال حاضر دخترهاى زیر ١٣ سال با حکم قاضى !! مى‌توانند به عقد مردان در بیایند و این نوع وصلت‌هاى غم‌انگیز که اثرات روحى و جسمى‌مخربى براى آینده این نسل دارد بدبختانه همچنان در نقاط مختلف ایران « آخوندی » در حال وقوع است.
kayhan.london
تصاویر از: گوگل
                               __________________________________________________