در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۶ اسفند ۱۳۹۶

                          « پشت به دشمن، رو به میهن »
                            نوآوری در اعتراض‌های ماه‌های اخیر ایران « آخوندی ».
ویدئوی پشت کردن کشاورزان اصفهانی به مجتبی میردامادی، «پیش نماز»  جمعه این شهر، در حالی دیروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که صدای اعتراض‌ کارگران، معلمان، دانشجویان، بازنشستگان و مالباختگان موسسات مالی کمابیش هر روز از ایران«آخوندی» به گوش می‌رسد.
به باور ناظران، دور جدید اعتراض‌ها در ایران از جهاتی با سال‌های گذشته متفاوت بوده است. از گروه‌های سنی و جمعیتی تشکیل دهنده معترضان تا شیوه تظاهرات در برخی موارد بی‌سابقه بوده‌اند. آنچه در نماز جمعه ۲۵ اسفند اصفهان رخ داد تازه‌ترین حلقه از این رشته نوآوری‌ها بود.
پشت به دشمن، رو به میهن:
جمعی که در شبکه‌های اجتماعی از آنها با عنوان کشاورزان اصفهانی یاد شده، در صفوف نمازجمعه پشت به امام جمعه ایستاده و شعار دادند: «پشت به دشمن، رو به میهن»، شعاری که پیش از این تنها در بین نیروهای ارتشی به گوش می‌رسید 
 کشاورزان به مشکلات آب کشاورزی اعتراض داشتند
اینک، کشاورزان اصفهانی، در حرکتی جدید، پشت به خطیب جمعه - که رهبر« رژیم» اسلامی«ایران آخوندی» آنها را منصوب می‌کند - ایستادند و او را «دشمن» خواندند. پیش از این حتی ایستادن در جهت مخالف قبله در مراسم نمازجمعه قابل تصور نبود، آن هم در شهری مانند اصفهان، که از پایگاه‌های سنتی روحانیون شیعه بوده است.
radiofarda
                                                 _________________________________________