در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۸ اسفند ۱۳۹۶

آخرین اخبار درباره دستگیری‌های "فراخوان تجمع ۸ مارس" در تهران«آخوندی».
از آزادی ۱۰ نفر از کسانی که در ارتباط با روز جهانی زن در تهران دستگیر شده بودند، سخن می‌رود. این در حالی است که هنوز ده‌ها نفر دیگر در بازداشت به‌سر می‌برند. 
                                                  این دستگیری‌ها بازتابی وسیع در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
آمار دقیق کسانی که روز ۸ مارس (۱۷ اسفند) در ارتباط با روز جهانی زن و "فراخوان تجمع ۸ مارس" در برابر وزارت کار دستگیر شده‌اند، منتشر نشده است.
گزارش‌های منتشر شده از سوی فعالان حقوق زنان، تعداد کسانی که در همان لحظات نخست تجمع زنان در برابر وزارت کار بازداشت شده‌اند، را ۸۰ نفر اعلام کرده است.

گزارش خبرگزاری فرانسه از بیکاری گسترده و نارضایتی عمومی در ایران« آخوندی ».
دو ماه پس از اعتراضات وسیع و بی‌سابقه در ایران<آخوندی> ، مردم همچنان از گرانی شدید و بیکاری گسترده شکایت دارند و دولت نیز نتوانسته گام موثری در رفع این نابسامانی‌ها بردارد.
 ایران<ملائی> همچنین شاهد اعتراضات کارگری وسیع است.
خبرگزاری فرانسه در گزارشی که روز جمعه ۹ مارس (۱۸ اسفند) از تهران منتشر کرده، از ادامه نارضایتی وسیع مردم از وضعیت اجتماعی و اقتصادی کشور خبر داده است.
خبرنگار این خبرگزاری به وضعیت اجتماعی ایران، دو ماه پس از موج گسترده و بی‌سابقه اعتراضات در دی‌ماه گذشته پرداخته و نوشته است: «نارضایتی وسیع از گران شدن مستمر مایحتاج زندگی و بیکاری گسترده ایران < ملائی > را در بر گرفته است. 
D W
                                             _______________________________________