در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۱ فروردین ۱۳۹۷

آموزش هشت هزار معلم ابتدایی برای اقامه نماز در مدارس ایران « آخوندی ».
از اول بهمن ۹۶ این دستورالعمل اجرایی شده و براساس آن مدارس موظفند ۱۵ درصد شهریه دریافتی از والدین را صرف فعالیت های فرهنگی از جمله اقامه نماز کنند!.
ارتجاع یعئی عقب ماندگی از روزگار و دوران. مرتجع نیز کسی است که گرفتار تحجر همین عقب ماندگی است.
 علیرغم  این  همه  واقعیات  و  حوادثی که  در ایـــــــــــــران« آخوندی » جریان دارد و آمارهائی که شبانه روز اعلام می شود، حتی بی اعتنائی بزرگترها به نماز جمعه ها، مرتجعین مذهبی که طرح نماز اجباری در مدارس ابتدائی را تحمیل کردند و حالا دارند معلمان ابتدائی را برای این نماز اجباری تربیت می کنند.
معلمی که تا حالا خودش هم نماز نمی خوانده حالا باید به زور یاد بگیرد که بچه ها را برای نماز به صف کند. بزودی این نمایش هم به ضد خود تبدیل خواهد شد و تفریح جدیدی برای بچه ها خلق میشود.
 بچه اگر می خواست نماز بخواند مثل خیلی از بچه های پیش از انقلاب در خانه نماز می خواند و اگر پدر و مادرش نماز خوان بودند بچه را هم تشویق به نماز می کردند و یا این همه سخنرانی در مدح نماز در صدا و سیما روی بچه ها تاثیر می گذاشت. کجای کارند تصمیم گیرندگان؟.
pyknet.net