در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۵ اسفند ۱۳۹۶

احمدی‌نژاد: همه می‌خورند

حالی درون  پرده  بسی فتنه می‌رود
تا آن زمان که پرده برافتد چه‌ها کنند

حافظ
امروز، ۲۵ اسفند، دو نامه از محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری!! سابق « رژیم آخوندی » ، انتشار یافت. نامه اول خطاب به قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس، نیروی برون‌مرزی سپاه پاسداران است، نامه دوم خطاب به رئیس دادگاه تجدید نظر حمید بقایی، یار دستگیر شده اوست.
مضمون دو نامه یکسان‌اند: نامه اول قاسم سلیمانی و حمید بقایی را هم‌پرونده می‌کند و می‌خواهد بگوید که سردار!! باید راز حیف و میل ۳,۵ میلیون یورویی را برملا کند که قوه قضاییه بابت آن یقه بقایی را گرفته است در حالی که مسئولیت اصلی با سپاه است. مضمون نامه دوم هم‌پرونده کردن جمع بیشتری از مقامات! در فساد و ویژه‌خواری است.
سایت دولت بهار، سایت احمدی‌نژادها، فرازهای بخش افشاگر نامه احمدی‌نژاد را این گونه فهرست کرده است:
                             
                                               تصویری نمادین: بخور بخور درحضور رهبررژیم -« به شکلی که می بینید!»
                                                    احمدی نژاد در نامه اخیر خود از برخی بخور بخورها، نام برده است
‌ پرداخت پاداش از محل ردیف قانونی و خارج از شمول به اعضاء دولت توسط روسای جمهور!! ایران«آخوندی» ، در تمامی دولت های گذشته و فعلی وجود داشته و دارد و حتی در دولت فعلی این میزان رقم بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.
‌ قبلاً مرحوم!  هاشمی رفسنجانی از محل بودجه و با تصویب دولت ، صدها میلیارد تومان به دانشگاه آزاد کمک کردند و همزمان خودشان رییس هیات موسس و رییس هیات امناء آن دانشگاه بودند!.
‌ آقای حداد عادل در ریاست مجلس! برای نهادهای خصوصی بودجه تصویب می کردند و خودشان حداقل دو نهاد خصوصی را در اختیار داشتند و برای آنها بودجه تصویب ، اخذ و هزینه می کردند!.
‌ جناب «آخوند»آقای لاریجانی رییس مجلس ، همزمان مدیر بنیاد شهید مطهری نیز هستند و هر سال برای آن بودجه تصویب ، اخذ و هزینه می کنند!.
‌ آقایان < آخوند ها > مصباح یزدی، ری شهری ، امامی کاشانی ، شاهرودی و جوادی آملی و بسیاری از مقامات ارشد کشور نیز موسسات آموزش عالی و یا فرهنگی دارند که از بودجه عمومی استفاده می کنند.
 آقای ولایتی دو موسسه خصوصی دارند که هر ساله برای آن بودجه اخذ و هزینه می کنند!!.
احمدی‌نژاد، در نامه سرگشاده خود، ابتدا در مورد ویژه‌خواری‌های خود توضیح داده و گفته است همه آنها موجه بوده. سپس دست تعدادی از حریفان را، آن گونه که در بالا آمد، رو کرده و سپس اصل حرفش را زده است:
«چگونه است که دستگاه قضایی بر خلاف قانون، مقامات دولت دهم را به اتهام انجام کار قانونی و روال عمومی دولت ها به اشد مجازات محکوم می کند و کمترین تعرضی به دیگران ندارد؟»
همدستی، که ضامن استواری «رژیم آخوندی»  بود، اکنون از طرف خود همدستان به عنوان همپروندگی معرفی می‌شود!.
radiozamaneh
                                         «  آخوند و مدیریت ؟؟ - ملا و مملکت داری....؟؟»
                                                 _________________________________________