در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۵ اسفند ۱۳۹۶

معاون رئیس جمهور آمریکا: 
اگر برجام اصلاح نشود، آمریکا خارج می‌شود
معاون رئیس جمهور آمریکا در کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل گفت که "آخرین فرصت" به برجام داده شده و اگر در جهت اصلاح آن تلاش نشود، آمریکا از آن خارج خواهد شد.
 پنس همچنین « رژیم ملائی »  ایران را به حمایت از گروه‌های تروریستی متهم کرد.
معاون رئیس جمهوری آمریکا شامگاه دوشنبه (۵ مارس/ ۱۴ اسفند – به وقت محلی) در نشست آیپک در واشینگتن سخنرانی کرد؛ مایک پنس در بخشی از این سخنرانی به ایران < ملائی > پرداخت.
 به گفته او، اگر کشورهای اروپایی نتوانند برای تشدید مفاد برنامه جامع مشترک (برجام) به توافق برسند، تصمیم آمریکا برای خروج از آن جدی است: «اگر توافق اتمی با <رژیم> ایران در ماه‌های آینده اصلاح نشود، ایالات متحده آمریکا بلافاصله از این توافق هسته‌ای خارج خواهد شد».
پنس افزود: «ایالات متحده هرگز اجازه نخواهد داد ایران به تسلیحات هسته‌ای دست یابد».
دونالد ترامپ اواخر دی‌ماه سال جاری (۱۳۹۶) تعلیق تحریم‌های ایران را "برای آخرین بار" برای یک دوره ۴ ماهه دیگر تمدید کرد. معاون او شامگاه دوشنبه در نشست آیپک گفت که این تمدید صورت گرفته تا فرصتی برای اصلاح برجام فراهم شود و این کار تکرار نخواهد شد.
"اقدامات تحریک‌آمیز ایران"
مایک پنس در بخش دیگری از سخنان خود درباره ایران، « رژیم ملائی »  را متهم کرد که در سال گذشته برای حمایت از گروه‌های تروریستی، از جمله در مرزهای اسرائیل، ۴ میلیارد دلار هزینه کرده است.
 به گفته معاون اول رئیس جمهوری آمریکا، سرنگونی یک "پهپاد ایرانی" در ماه گذشته با آتش پدافند هوایی اسرائیل پیامی روشن برای همه منطقه بود.
D W
                              ______________________________________________________