در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۳ فروردین ۱۳۹۷

آمریکا ۹ ایرانی را به دخالت در هک کردن صدها دانشگاه متهم و تحریم کرد.
معاون دادستان کل آمریکا ۹ شهروند و یک موسسه ایرانی را به هک کردن صدها مرکز دانشگاهی و دولتی متهم کرد.
 او می‌ گوید این حمله‌ های سایبری به  دســـــــتور « رژیم » ایران « آخوندی »  و در آمریکا و ۲۱ کشور دیگر انجام شده است.
                                                    هفت هکر ایرانی تحت پیگرد مقامات قضایی آمریکا
راد روزن‌استیان، معاون دادستان کل ایالات متحده آمریکا می‌گوید ۹ شهروند ایران « آخوندی » و یک موسسه ایرانی متهم شده‌اند که یارانه‌های صدها مرکز دانشگاهی در این کشور و کشورهای دیگر را هک کرده‌اند.
به گزارش رویترز، معاون دادستان آمریکا روز جمعه (۲۳ مارس/ ۳ فروردین) در یک نشست خبری اعلام کرد، این افراد متهم به حمله سایبری به ۱۴۴ دانشگاه آمریکایی و ۱۷۶ دانشگاه در ۲۱ کشور دیگر هستند.
وزارت دادگستری آمریکا می‌گوید هکرهای ایرانی در مجموع بیش از ۳۱ ترابایت داده‌های علمی از دانشگاه‌های مختلف را سرقت کرده و از این طریق حدود ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به این دانشگاه‌های خسارت زده‌اند.
خبرگزاری رویترز به نقل از وب‌سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا گزارش داده که به خاطر این عملیات سایبری ۹ ایرانی و "انستیتو مبنا" در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند. این افراد از بنیانگذاران و کارکنان این انستیتو بوده‌اند.
گفته می‌شود یکی از این افراد ابوذر گوهری مقدم، از استادان دانشگاه امام صادق است.
"انستیتو مبنا، در صفحه خود در اینستاگرام این موسسه را "طراح و مجری برگزاری كنفرانس‌های ملی و بین‌المللی" و دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی « رژیم » اسلامی معرفی می‌کند.
هشدار آمریکا به هکرهای ایران«آخوندی».
معاون دادستان کل آمریکا ایرانیانی که متهم به هک کردن رایانه‌های ۳۲۰ دانشگاه در این کشور و سراسر جهان شده‌اند را "متواریان" دستگاه قضائی خوانده و به آنها هشدار داده که در صورت خروج از ایران در بیش از صد کشور با خطر استرداد به ایالات متحده روبرو هستند.
این چهارمین مرتبه در ماه‌های اخیر است که دولت دونالد ترامپ کشورهای خارجی را به حمله‌های گسترده سایبری متهم می‌کند. در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما چنین مسئله‌ای به ندرت رخ داده بود.
وزارت دادگستری آمریکا می‌گوید این حمله‌های سایبری به دستور < رژیم >  اسلامی<ایران آخوندی> انجام شده و در جریان آن ایمیل بیش از ۱۰۰ هزار استاد دانشگاه در کشورهای مختلف هک شده است. این اقدام یکی از بزرگترین حمله‌های سایبری با حمایت دولتی توصیف شده است.
D W
                                                           ______________________________