در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۷ اسفند ۱۳۹۶

< آخوند و ملا و مملکت داری .....؟؟ >

با سینه و قمه  زنی  شادی کنند؟.
مردم با مراسم عاشورا شادی کنند؟ یا وقتی سینه می زنند قر هم بدهند!
دادستان! کل« رژیم ملائی »  گفته که مگر هیچ تفریح دیگری برای نشاط مردم جز کنسرت وجود ندارد؟ چند امام جمعه هم این اظهار فضل را تکرار کرده اند.
 برای رقص و شادی چند دختربچه 9 ساله بمناسبت روز زن در برج میلاد تهران هم قشقرق راه افتاده که اسلام به باد رفت! مگر تفریح و شادی فقط رقص است؟.
دادستان تهران«آخوندی» هم گفته که اگر در اتومبیل ها موزیک هنجار شکن پخش شود و روسری خانم های داخل ماشین هم پائین باشد با راننده و سرنشینان برخورد می شود و تاکنون هم تعدادی اتومبیل به همین دلیل توقیف شده است. مگر فقط موزیک هنجار شکن شادی است؟.
به این ترتیب نه رقص شادی است، نه موزیک شاد نشاط و شادی است و نه کنسرت شادی است. علما<!>  یک تعریفی از شادی ارائه فرمایند!. یعنی مردم با مراسم عاشورا شادی کنند؟ یا وقتی سینه می زنند قر هم بدهند!.
.pyknet.net
تصاویراز: گوگل

از ادعای رقص زنان برای مردان در برج میلاد تا انتشار عکس چند دختر بچه!.
رسانه های یک جریان سیاسی، از صبح امروز فیلمی از یک مراسم را منتشر کرده اند که در آن، چند نفر روی سن در حال حرکات موزون هست. البته فیلم منتشر شده را با فیلترهای پخش، مات و مبهم کرده اند تا دقیقاً مشخص نشود که آنها کیستند و چند ساله اند ولی نوشته اند که اینجا یک جشن مبتذل است که در آن، زنان برای مردان می رقصند، محل اش هم برج میلاد است و مراسم هم توسط شهرداری تهران برگزار شده است؛ نوشته اند حتی شهردار تهران هم داشته تماشایشان می کرده!
تعجب می کنی! مگر می شود در بلندترین نقطه تهران<آخوندی> و در روز روشن مراسم رقص برگزار کنند و زنان برقصند و مردان دست بزنند! خبری شده است؟! اصلاٌ چرا آن چند مسؤول مرد و از جمله شهردار برای رفع شرّ رسانه ای هم که شده، مجلس را ترک نکردند؟! یک جای کار انگار می لنگد!
فیلم و خبر به سرعت در فضای مجازی می پیچد و رسانه های دلواپس، بیش از همه آن را با سوز و گداز منتشر می کنند و زیرش می نویسند که بابت انتشار این فیلم مبتذل پوزش می خواهیم ولی چاره ای جز اطلاع رسانی نداریم تا ببینید که چه فسق و فجوری در برج میلاد راه انداخته اند!
از ادعای رقص زنان برای مردان در برج میلاد تا انتشار عکس چند دختر بچه.
بار دیگر فیلم را می بینی! وسط های برنامه، فردی بزرگسال به میان سن می رود. ناگهان متوجه می شوی که قد رقصندگان نسبت به او -که البته نمی رقصد و عبور می کند- کوتاه است. ساعتی بعد، عکس واضح کسانی که برنامه اجرا می کردند پخش می شود: آنها چند کودک مدرسه ای بودند.
واقعاً این همه جار و جنجال و واسلاما برای این بود؟
اینجاست که بار دیگر افسوس اخلاق گمشده جامعه امروز ایران را می خوری، به ویژه در میان کسانی که بیش از همه مدعی دینداری و ارزشگرایی هستند!.
راستی دروغ سازی و دروغ پراکنی و تهمت گناه بزرگ تری است یا رقص چند کودک؟! جامعه ما به کجا می رود؟!
انتخاب*