در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۶ فروردین ۱۳۹۷

« مدیریت آخوند و مملکت داری ملا ....؟؟ »

مشکل کشور مدیرانی‌«!!!» هستند که بدبختی‎های مردم را می‎بینند‏ و کَک‌شان نمی‎گزد!
ســـــــوء  مدیریت  در  تمـــــام  حوزه‎ هـــا  و  عدم  توانـــایی  مدیران !!  «  رژیم  »  اســــلامی   ایران « آخوندی » برای جمع و جور کردن اوضاع صدای خودی‎های انقلاب و «نظام مقدس!!» را هم درآورده است.
عزت‌الله ضرغامی از آن دسته سرداران! ولایی است که آنقدر اعتماد نظام را جلب کرد تا کلیددار سازمان صدا و سیمای «رژیم» اسلامی به عنوان حیاتی‎ترین بازوی تبلیغاتی نظام شد و برای سال‌ها فرمان این مجموعه تمام و کمال در دست او بود.
اما «حاج عزت» مثل خیلی‎های دیگر مدتی است به قول معروف «آدم دیگری» شده و حالا که اوضاع تغییر کرده و رژیم در گرداب «ابربحران‌ها» فرو رفته به جرگه‎ی منتقدان پیوسته است.
 ضرغامی اتفاقاَ با تکیه بر پیشینه‏‌ی نظامی!- امنیتی! خود از حاشیه‌ی امن نیز برخوردار است و توپخانه‎ی انتقاداتش به هر سویی که باشد پر است و تند و تیز.
او در کانال تلگرامی‌اش در یک یادداشت کوتاه اما «پُر کنایه» با عنوان «حصر آشغالی» تصویری از خود کنار انبوهی پلاستیک و زباله اطراف یک رودخانه منتشر کرده و نوشته است: «خیر سرمون امروز خواستیم کنار این رودخانه زیبا عکس بندازیم! دیر بجنبیم این حصر آشغالی و آلودگی محیط زیست ما را خواهد کشت!.
کسانی که در این تعطیلات به دبی و استانبول و باکو و دیگر کشورهای همسایه می‌روند و ساحل‌سازی‎های زیبای آنجا را می‏‌بینند می‌پرسند، چرا؟! حالا ساحل‌سازی‎های به عمق ۱۰۰ متر و طول چند کیلومتر پیشکش، لااقل فکری برای آشغال‎های مخرب طبیعت بکنیم.
اگر بی‎فرهنگی برخی آدم‌ها، ۱۰ درصد مقصر این وضعیت باشد بدون تردید ۹۰ درصد تقصیر به مدیریت‌!!!های شهری و روستایی برمی‌گردد.»
او در ادامه نوشته «عدم استقرار محل‎های جمع‌آوری زباله و اطلاع‌رسانی و هدایت صحیح مردم در جاده‎ها، سواحل دریا، ورودی روستاها و کنار رودخانه‏‌ها و محل‎های تفریحی، عامل اصلی پراکندگی زباله در طبیعت است.
بارها در جاده‏‌های شمالی کشور کیلومترها طی کردیم که یک کیسه آشغال را در محل خودش بیندازیم ولی موفق نشدیم!!
مشکل نه بی‎آبی است و نه کمبود بودجه، نه به تحریم بر می‌گردد و نه به توطئه‎های شیطان بزرگ!.
مشکل دیو دیوان‌سالاری و ندانم کاری‎های مدیرانی است که در حوزه‌های مأموریت خود، صاف صاف راه می‎روند و بدبختی‎های مردم را می‎بینند‏، ککشان هم نمی‎گزد!
پیشنهادم این است که برخی نهادهای رقیب و رقبای سیاسی، همراه رسانه‎های وابسته و هواداران آنان هر کدام مسئولیت بخشی از جغرافیای سواحل شمالی را به عهده بگیرند تا یک‌بار هم که شده مردم شیرینی رقابت‌های سیاسی را در زندگی خود ببینند.»
او در پایان نیش و کنایه‎ای هم به امامان جمعه‎ و زیاده‎گویی‎های آنان به نفع حکومت به جای صحبت از مشکلات مردم زده و نوشته «اخیراً ائمه جمعه هم نشان دادند که اگر بخواهند می‌توانند در حوزه‌های اجتماعی موج‌سازی کنند. یا علی! بابا شاخ غول را نمی‌خواهیم بشکنیم می‎خواهیم در ۴۰ سالگی انقلاب، آشغال‎ها را جمع کنیم!»
                                           _____________________________________________