در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۹ اسفند ۱۳۹۶

حکومت ایران « آخوندی » در شش سال گذشته ۱۶ میلیارد دلار برای حمایت از بشار اسد هزینه کرده و این در حالیست که در ده سال گذشته خانواده های ایرانی به طور متوسط ۱۵ درصد فقیرتر شده اند و حدود سی درصد از جوانان ایرانی بی کار هستند.

                                                      پیام نوروزی ترامپ: 
                                        جشن نوروز برای ایرانی ها مشکل‌تر شده
دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، در پیامی فرارسیدن نوروز را تبریک گفته و همزمان از حکومت ایران « آخوندی » و سپاه پاسداران انتقاد کرده است.
آقای ترامپ در پیام نوروزی خود ایرانی ها را ملتی دانسته که طی قرن ها به خاطر اتکا به قدرت فرهنگشان از پس چالش های مختلف بر آمده اند و نوشته است:
 "امروزه مردم ایران با چالش دیگری رو در رو هستند: حاکمانی که به جای مردم در پی خدمت به خود هستند."
آقای ترامپ در پیامش نوشته است حکومت ایران در شش سال گذشته ۱۶ میلیارد دلار برای حمایت از بشار اسد هزینه کرده و این در حالیست که در ده سال گذشته خانواده های ایرانی به طور متوسط ۱۵ درصد فقیرتر شده اند و حدود سی درصد از جوانان ایرانی بی کار هستند.
آقای ترامپ نوشته است: "مردم عادی در ایران دچار مشکلات اقتصادی هستند و جشن گرفتن در مناسبت هایی مانند نوروز برایشان مشکل است."
دونالد ترامپ در پیامش به دعای داریوش هخامنشی، از پادشاهان ایران باستان اشاره کرده که از خداوند خواسته ایران را از خطر ارتش های متخاصم، خشکسالی و دروغ حفظ کند و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان تجلی گر هر سه خطر نام برده است.
به نوشته آقای ترامپ، سپاه پاسداران ارتش متخاصمی است که ثروت مردم ایران را می دزدد تا برای عملیات تروریستی در خارج از این کشور هزینه کند.
دونالد ترامپ همچنین سپاه پاسداران را متهم کرده است که به خاطر سوء مدیریت و فساد در پروژه های سدسازی، به خشکسالی و مشکلات زیست محیطی مانند خشک شدن دریاچه ها و رودخانه و برخاستن توده های گرد و غبار دامن زده است.
رییس جمهوری آمریکا همچنین سپاه پاسداران را متهم کرده است که با به کارگیری تبلیغات و سانسور سعی دارد چپاول ثروت مردم ایران و سوءرفتارش را مخفی کند.
دونالد ترامپ در بخش دیگری از پیامش نوشته است: "به رغم سرکوب، مردم ایران برای به دست آوردن حقوقشان مبارزه می کنند. آنها در انتظار بهار امیدند و ایالات متحده از خواسته ایرانی ها برای ارتباط با دنیا و برخورداری از حکومت مسوول و پاسخگویی که در حقیقتا در خدمت منافعشان است، حمایت می کند."
او همچنین از صدور دستور العمل تازه وزارت دارایی آمریکا خبر داده است که هدفش تاکید بر برخورداری شهروندان ایران از جریان آزاد اطلاعات است.
رئیس جمهوری آمریکا افزوده است که دولت او همچنان "سپاه پاسداران و رژیم ایران" را مسئول ارتکاب حملات سایبری در خارج از کشور و سرکوب شهروندان ایرانی می‌داند که علیه سرکوب توسط حکومتشان دست به اعتراض می‌زنند.
دونالد ترامپ در پایان پیام نوروزی خود گفته است: "از طرف مردم آمریکا، باشد که در سال جدید نور بر ظلمت غلبه کند و مردم ایران به زودی از صلح، شکوفایی و شادی برخوردار شوند."
B B C