در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۵ فروردین ۱۳۹۷

                     چادرها و کانکس‌های زلزله‌زدگان سرپل ذهاب در آتش‌ سوخت.
                                                                 آتش‌سوزی در کانکس زلزله‌زدگان سرپل ذهاب ـ شنبه‌شب،‌ چهارم فروردین
محبت جمالی، فرماندار سرپل‌ ذهاب از آتش‌سوزی گسترده در منطقه پاونار سرپل‌ ذهاب و حریق ۱۰ کانکس زلزله‌زدگان خبر داد. به گفته این مقام محلی وضعیت "به شدت بحرانی" است و روزانه یک آتش سوزی در کانکس‌های این منطقه روی می‌دهد.
آتش‌سوزی در منطقه پاونار در نزدیکی دانشگاه پیام نور سرپل ذهاب شروع شده و به منطقه زعفرانیه سرایت کرده است.
فرماندار سرپل ‌ذهاب می‌گوید جنس کانکس‌ها (بناهای قابل حمل) از مواد قابل اشتعال است و با کوچک‌ترین بی‌احتیاطی دچار حادثه می‌شود.
 این مقام محلی تصریح کرد ابتدا یکی از کانکس‌ها دچار حریق می‌شود و سپس به بشکه نفتی که در آن نزدیکی وجود داشت سرایت می‌کند و سرانجام باد شدید باعث گسترش آتش‌سوزی می‌شود.
در مجموع ۱۰ کانکس سوخته، اما خسارت جانی به کسی نرسیده است.
دلیل آتش سوزی
به گفته فرماندار سرپل ذهاب آتش سوزی به دلیل "نامشخصی" بوده اما کانکس‌ها در فاصله‌های ناایمن و غیراستانداردی از یکدیگر قرار گرفته‌اند و همین امر امدادرسانی به این منطقه را هم سخت کرده است.
جمالی‌نیا تاکید می‌کند که جنس کانکس‌هایی که برای زلزله زدگان سرپل ذهاب بکار گرفته شده از مواد قابل اشتعال است و به آسانی دچار حریق می‌شود. او تاکید می‌کند حداقل روزانه یک آتش‌سوزی در کانکس‌های این منطقه به دلیل نامشخصی رخ می‌دهد.
فرماندار سرپل ذهاب وضعیت منطقه را بحرانی می‌داند و می‌گوید تابحال مجبور شده‌اند ۳۰۰ کانکس و چادر مجردی و کارگری جمع آوری شود و از خانواده‌هایی که خانه‌هایشان تعمیری بوده خواسته شده تا به منازل خود بازگردند!.
D W
                                                  *« آخوند و ملا و مملکت داری ....؟؟