در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۴ اسفند ۱۳۹۶

" مشایی "،  حکم حبس  " بقایی "  را مقابل سفارت بریتانیا به آتش کشید!.
اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد در دوره «ریاست دولت رژیم آخوندی»، روز پنج‌شنبه در اعتراض به زندانی شدن حمید بقایی، با حضور در مقابل سفارت بریتانیا، حکم دادگاه بقایی را آتش زد.
حمید بقایی، معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد برای گذراندن دوره محکومیت ۱۵ ساله خود شامگاه سه‌شنبه ۲۲ اسفند بازداشت و به زندان منتقل شد.
حمید بقایی که به جرایم مالی در زمان مسئولیت‌های خود در دولت محمود احمدی‌نژاد متهم است به ۱۵ سال زندان، ۴۳ میلیارد تومان جزای نقدی و شلاق محکوم شده است.
 اتهامات وی تصرف غيرمجاز، اختلاس و تبانی در معاملات دولتی عنوان شده است. دادگاه وی به‌رغم درخواست او به صورت غیرعلنی برگزار شد. وی این اتهامات را رد کرده است.
در اعتراض به این حکم، اسفندیار رحیم مشایی روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند به همراه علی‌اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای دولت احمدی‌نژاد و چند نفر از هوادارانشان در مقابل سفارت بریتانیا ؟!حکم حمید بقایی را به آتش کشید.
اسفندیار رحیم مشایی سفر بوریس جانسون وزیر خارجه بریتانیا به ایران«ملائی» را در ارتباط با حذف محمود احمدی‌نژاد و نزدیکانش عنوان کرد و این‌گونه مدعی شد که حکم حمید بقایی با دستور ملکه بریتانیا، نخست‌وزیر و وزیرخارجه آن کشور به مقام‌های قضائیه «رژیم» اسلامی دیکته شده است.
اسفندیار رحیم مشایی بار دیگر قوه قضائیه را به باد انتقاد گرفت و گفت مطمئن است که از او هم انتقام خواهند گرفت.
وی حمید بقایی را «ساده» و «ساده‌زیست» دانست و گفت بریتانیا به خاطر جلوگیری از «اصلاحات بنیادی» در کشور، دستور بازداشت حمید بقایی را صادر کرده است.
مشاور محمود احمدی‌نژاد، کسانی را که حمید بقایی را دستگیر کرده‌اند، «بی‌دین»، «بی‌وجدان»، «بی‌رحم»، «بی‌عاطفه» و «ستمگر» خواند و اظهار داشت حمید بقایی به وی گفته است با اعتصاب غذا در زندان «به شهادت» خواهد رسید.
اسفندیار رحیم مشایی نیز گفت که او هم آماده است «برای ایران جان خود را بدهد.»
هواداران حاضر در محل نیز «می‌میریم می‌میریم ایران رو پس می‌گیریم»، «قوه انگلیسی نمی‌خواهیم نمی‌خواهیم»، «بقایی تو زندان، دستور انگلستان» سر می‌دادند.
پیشتر محمود احمدی‌نژاد و نزدیکانش، دختر صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه را به جاسوسی برای بریتانیا متهم کرده بودند. اتهامی که قوه قضائیه آن را رد کرده است.
اسفندیار رحیم مشایی شواهد و مدارکی درباره ارتباط دستگیری حمید بقایی با بریتانیا ارائه نداد. سفارت بریتانیا نیز تاکنون واکنشی به این خبر نداشته است
radiofarda
                                              __________________________________________