در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۳ اسفند ۱۳۹۶

میلیون‌ها ایرانی جشن چهارشنبه‌ سوری را برگزار کردند.
میلیون‌ها ایرانی جشن چهارشنبه‌ سوری را برگزار کردند تا زردی رخسار را به آتش بسپارند و با سرخی آن رهسپار سال نو شوند. اما در سال‌های اخیر سیاستی عجیب برای "زشت کردن" چهره این جشن به اجرا در آمده است.
همه آن‌هایی که در ده‌ها مراسم مذهبی و عزادارای در سال شرکت می‌کنند، با وجود آگاهی از نظر "منفی" « آخوند، مراجع و رهبران مذهبی در مورد چهارشنبه ‌سوری، بازهم این مراسم را برگزار و در آن شرکت می‌کنند.
در سال‌های اخیر خبرگزاری‌های فارس و تسنیم و در سال جاری خبرگزاری مهر، زشت‌ترین تصویر از چهارشنبه سوری را ارائه کردند.
 خبرگزاری فارس روز قبل از چهارشنبه سوری با ارائه گزارش تصویری که حاوی تصاویری وحشتناک از زخمی‌های سال قبل بود به استقبال چهارشنبه سوری رفت. در شب چهارشنبه سوری هم گزارش لحظه به لحظه از تعداد زخمی‌ها و چند گزارش تصویری از زخمی‌ها ارائه کرد.
در خبرگزاری‌های فارس، تسنیم و مهر هیچ تصویری از برگزاری جشن چهارشنبه سوری و شادمانی مردم ارائه نشد و به جای آن فقط تصاویر خونین زخمی‌ها به نمایش گذاشته شد.
بر اساس آمار نهادهای رسمی از میلیون‌ها ایرانی که چهارشنبه سوری سال ۱۳۹۴ را جشن گرفتند، در حوادث این شب دست کم سه نفر جان خود را از دست دادند و ۲۱۱ نفر (۱۹۸ مرد و ۱۳ زن) نیز زخمی شده‌اند. اما چرا؟
در واقع باید گفت که ممنوع کردن مواد آتش‌بازی از یک سو پای قاچاق و ورود لوازم بی‌کیفت و خطرناک را به بازار باز کرد و از سوی دیگر جوانان را به سوی تولید "نارنجک و دیگر وسائل خطرناک آتش‌بازی" برای چهارشنبه سوری کشاند.
D W
                                                       ___________________________