در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۲۴ اسفند ۱۳۹۶

نیروی دریایی آمریکا: 
رفتار« رژیم آخوندی » ایران در خلیج فارس بهتر شده ‌است.
به گفته یک مقام ارشد نیروی دریایی آمریکا رفتار نیروهای « رژیم ملائی »  در خلیج فارس در ما‌‌ه‌های اخیر از "همه جهات" بهتر شده است و هیچ مورد خطرناک و رفتار غیر‌حرفه‌ای از سوی آنها مشاهده نشده است.
سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا روز پنج شنبه ۲۴ اسفند ( ۱۵ مارس) گفت رفتار نظامی «رژیم»ایران در خلیج فارس در ماه‌های اخیر "ازهمه جهات و جنبه‌ها" تغییر کرده است.
خبرگزاری فرانسه از بیل اربان، سخنگوی ناوگان پنجم آمریکا مستقر در بحرین، نقل می‌کند که نیروی دریایی آمریکا از تاریخ ۱۴ اگوست ۲۰۱۷ به این طرف،  در خلیج فارس هیچ‌گونه تعامل خطرناک وغیرحرفه‌ای با < نیروهای رژیم> نداشته است.
اربان به خبرنگاران گفت: « این یک دوره زمانی مهم و موضوعی فوق‌العاده و عالی است.»
بیل اربان ادعا کرد در ۱۴ اگوست ۲۰۱۷، یک پهپاد <رژیم>  بدون چراغ به یک هواپیمای آمریکا درحال عملیات در خلیج فارس نزدیک شد.
در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نیروی دریایی آمریکا چندین بار از رفتار نیروهای سپاه ایران« ملائی» در این آب‌ راه استراتژیک شکایت کرده بودند و معتقد بودند چند بار کشتی‌های « رژیم » به کشتی‌های آمریکایی نزدیک شده‌اند. آنها ادعا کرده‌ بودند حتی در یک مورد نیروی دریایی آمریکا مجبور به پرتاب منور و شلیک هوایی شده تا کشتی « آنها »  تغییر مسیر دهد.
به گزارش اربان، پس از آن نیروهای « رژیم »  دیگرآن‌قدر به ناوهای آمریکایی نزدیک نشده‌اند.
ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا و نیروهای وابسته به آن، به‌طور دائم در خلیج فارس گشت‌زنی کرده و برخی کشتی‌هایی که از این آب‌راه عبور می‌کنند را مورد تجسس قرار می‌دهند.
D W