در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۱۰ اسفند ۱۳۹۶

سازمان ملل:
 در یکسال گذشته ۴۸۲ تن در ایران « ملائی » اعدام شده‌اند.
سازمان ملل روز چهارشنبه ۹ اسفند در جریان نشست خود در ژنو سوئیس گزارش سالانه‌اش درباره وضعیت حقوق بشر در ایران « ملائی »  را ارائه کرد.
در گزارش منتشر شده که برآیند گزارش سالانه شورای حقوق بشر و نیز گزارش‌های دبیرکل سازمان ملل و کمیسر عالی حقوق بشر این سازمان است، از آمار بالای اعدام‌ها به ویژه اعدام مجرمان صغیر ابراز نگرانی شده و از تغییر قانون مجازات سنگین برای متهمان مواد مخدر استقبال شده است.
در متن اصلی این گزارش ۱۵ صفحه‌ای، موارد مختلف مرتبط با وضعیت حقوق بشر در ایران<ملائی> مورد بررسی قرار گرفته است. 
این گزارش از تغییر قانون مجازات سنگین برای مجرمان مواد مخدر استقبال کرده و می‌گوید این قانون سرنوشت پنج هزار و ۳۰۰ مجرمی که با مجازات اعدام روبرو هستند را تغییر می‌دهد.
این گزارش می‌گوید < رژیم >  اسلامی ایران <آخوندی> در مکاتبات رسمی با گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل همکاری کرده و به پرسش‌های او پاسخ داده ولی اجازه دیدار وی از ایران را نداده است.
در این گزارش یادآوری شده است که در حوزه آزادی بیان، حفظ حقوق اقلیت‌ها و اجازه کار به آنها در ایران «آخوندی»هیچ پیشرفتی حاصل نشده و هنوز موارد سرکوب و محدودیت در این حوزه‌ها ادامه دارد.
این گزارش با اشاره به آمار اعدام‌ها می‌گوید در سال گذشته میلادی ۴۸۲ تن در ایران اعدام شدند. از این میان، ۲۱۳ تن به اتهام‌های مربوط به مواد مخدر و ۲۰۲ تن به اتهام قتل اعدام شده‌اند. ۲۴ تن به خاطر اتهام‌های آزار جنسی، ۱۶ تن به خاطر سرقت و سرقت مسلحانه و دو تن به اتهام جرایم سیاسی به دار آویخته شده‌اند.
از افراد اعدام شده در سال گذشته میلادی، شش تن زن و مجرمانی که پیش از رسیدن به سن بلوغ مرتکب جرم شده‌اند، پنج تن بوده‌اند. آمار اعدام‌ها در ایران«آخوندی» یکسال پیش از آن ۵۳۰ و دو سال پیش ۹۶۹ تن بوده است.
کوتاه شده از: .radiofarda
                                           ___________________________________________