در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۸ اسفند ۱۳۹۶

کارگر نیشکر هفت‌تپه خودکشی کرد.
علی نقدی کارگر نیشکر هفت تپه خودکشی کرد. کارگران می‌گویند که او پس از مراجعه به امور اداری کارخانه، گفته است: خسته شده و خودکشی می‌کند.
به گزارش منابع خبری این کارگر صبح سه‌شنبه ۸ اسفند پس از آنکه مسئولان اداری کارخانه پاسخی به خواسته‌اش ندادند، به زندگی خود پایان داد.
یکی از کارگران به خبرگزاری کار ایران <ملائی>، ایلنا، گفت: نقدی در محوطه کمپ نی‌برها با انداختن خود به شاه‌کانال آب مزارع نیشکر دست به خودکشی زد و جان باخت.
به گفته او این کارگر سابقه ۲۷ سال کار در مجتمع نیشکر هفت‌تپه را داشت.
کارگران نیشکر هفت تپه بیش از یک سال است که در اعتراض به وضعیت پرداخت دستمزدها و واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی بارها تحصن و تجمع کرده‌اند.
دولت <آخوند> حسن روحانی دو سال پیش مجتمع صنعتی نیشکر هفت تپه را به علی اسدبیگی یک سرمایه‌دار جوان واگذار کرد.
او در ابتدا وعده کرد که مطالبات معوق کارگران را پرداخت کند و کارگران اخراج شده را بار دیگر به کار بازگرداند. به رغم این وعده‌ها کارگران معترض می‌گویند که حق بیمه آنان چندین ماه است که واریز نشده و بسیاری از کارگران قرارداد دائم، موقت‌سازی شده‌اند.
تحصن چند روزه کارگران نیشکر هفت‌تپه در مرداد سال جاری به بازداشت ۱۴ تن از کارگران انجامید. همچنین دی ۹۶ نیز بیش از ۳۰ تن از کارگران معترض دستگیر و پس از سپردن وثیقه یا کفالت به صورت موقت آزاد شدند..
radiozamaneh