در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۶ اسفند ۱۳۹۶

شعار علیه مدیران!! « رژیم ملائی »  در استادیوم مشهد.
روز جمعه، چهارم اسفند، هواداران تیم سیاه‎جامگان مشهد در دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه «امام رضا» که متعلق به آستان قدس است علیه مسئولان نظام شعار سردادند.
آنها در یکی از این شعارها فریاد می‎زدند: «مسئولین بی‎غیرت»:
مدت‎هاست هواداران فوتبال در ایران « ملائی » از استادیوم‌ها به عنوان محلی برای اعتراضات استفاده می‌کنند و سازماندهی سنتی هواداران و اتحاد آنها امکان برخورد فیزیکی ماموران را کاهش می‎دهد.
نکته مهم این است که در بازی‎های لیگ فوتبال ایران در هر استادیوم که شعارهای ضدحکومتی سرداده می‎شود خبرگزاری‌های رسمی یا‎ تصاویر مربوط به آن دیدار را منعکس نمی‎کنند و یا به انتشار تعداد محدودی عکس از بازیکنان در زمین مسابقه بسنده می‌کنند.
چند فیلم دیگر هم از اعتراض هواداران تیم سیاه جامگان در شبکه‎های مجازی منتشر شده است:
تیم فوتبال سیاه جامگان از معدود تیم‎هایی است که خصوصی اداره می‎شود و از همین رو با فشار و بحران‌های مالی روبروست.
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ که «آخوند»ابراهیم رییسی به عنوان تولیت آستان قدس این استادیوم را افتتاح می‌کرد گمان نمی‎کرد در آستانه یک سالگی بازگشایی این ورزشگاه هواداران با این شدت علیه مسئولان!! حکومتی شعار دهند. همین مسئولان این باشگاه را مجبور کردند که نام خود و تیم‌های وابسته را از «سیاه جامگان» تغییر دهند و آنها هم آن را به «مشکی‌پوشان» تغییر دادند اما در میان مردم و هواداران همچنان سیاه‌جامگان خوانده می‌شوند.
جنبش «سیاه‌جامگان» به رهبری ابومسلم خراسانی در قرن هشتم میلادی علیه خلافت عربی- اسلامی بنی‌امیه در ایران به راه افتاد و این به مذاق «آخوند»علم‌الهدی و حاکمان امروزین «خراسان» اصلا خوش نمی‌آمد. به همین دلیل این باشگاه خصوصی را مجبور به تغییر نام ایرانی و تاریخی خود کردند..
kayhan.london