در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۳ دی ۱۳۹۲

ماشاء الله باین همه (حافظه) و این همه (تیزی) دماغ !

263-دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۸۳ 
عجب (شامه) کندی !
                      بو هائی که سالهاست به مشام ملت رسیده تازه دارد به دماغ (حضرتش!!) میخورد.
احمد جنتی، دبير شورای نگهبان (!)  نمايندگان مجلس شورای اسلامی را  در خطبه های نمازجمعه تهران از خود فروشی بر حذر داشته است!.. 
آقای جنتی در خطبه های نماز جمعه گفته بود: "بوهايی به مشام می ‌خورد، چون بعضيها طمع می‌ بندند به مجلس يا به کميسيون يا افرادی که با آن سر و کار دارند و می‌ روند آنها را تطميع می‌ کنند با مهمانی دادن با هديه و وعده دادن با کمک کردن اينها را می ‌خرند، اينها خودفروشی است. مجلس و کميسيون و نمايندگان نبايد خود را بفروشند. کار به اين کار نداشته باشيد، هديه قبول نکنيد".
______________________
ماشاء الله باین همه (حافظه) و این همه (تیزی) دماغ !.
262 - سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۳ 
پسر كو ندارد نشان از پدر.......تو بيگانه خوانش نخوانش پسر‌!؟.

                                 فرماندار يكي از شهرهاي استان اصفهان، خودرو فرمانداري را فروخت!.
به نوشته روزنامه «كيهان»،اتومبيل پژو پرشياي نقره‌اي اين فرمانداري، كه پيشتر توسط همين پسر فرماندار! به علت استفاده‌هاي مكرر شخصي در دو تصادف، به شدت آسيب ديده بود، پس از تعمير به صورت قولنامه‌اي به يكي از شهروندان فروخته شد!...
با انتشار اين خبر، استانداري اصفهان از فرماندار مزبور خواست تا نسبت به بازپس‌گيري خودرو بيت‌المال ـ كه مانند ارث پدري فروخته شده ـ اقدام كند.... اما سماجت خريدار كار را مشكل كرد تا اينكه آقاي فرماندار مجبور شد با دادن غرامت دو ميليون توماني، معامله را فسخ كند و خودروي دولت را پس بگيرد.
گفته مي‌شود اين آقا پسر، دسته‌گل‌هاي مشابه ديگري نيز به آب داده است
____________________
بايد به (محضر!) حضرات ناب ! كه از وجود چنين فرزندان (انقلابي!) برخوردارند از ته دل ( آفرين!) گفت !..