در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۷ دی ۱۳۹۲

اين آقا بدون دعوت و اجازه بلند شده و آمده اين جا درصورتي كه هيچ كاري در اين جا ندارد !. او را به اتهام ورود غير قانوني به پايتخت دستگير ! و علنا بيرونش كنيد !!..

280 - پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۴ 
برگی از تاریخ معاصر ایران 
از {قره باغي} كه تازه به سمت رئيس ستاد بزرگ - منصوب شده بود درباره سفر ژنرال هايزر به ايران پرسيدم .... و او پاسخ داد : نگران نباشيد - «هايزر» مشاور سياسي من است !.
 به ژنرال هايزر آمريكائي معاون فرمانده نيرو هاي (ناتو) ماموريت اضطراري داده شد كه رفتن شاه<فقید> را شتاب بخشد.
هنگامي كه او به تهران رسيد بنا بر اصطلاحي كه ( دومرانش) به كار برده است « در همه جا پرسه زد» تا ارتش ايران را از دخالت در بحران باز دارد - در ديدارهاي طولاني به گفتگو با رهبران انقلاب  پرداخت و به اتفاق سفير آمريكا بحضور شاه نيز بار يافت .
آن شرفيابي گويا كوتاه و نسبتا مودبانه بود..... شاه بعد ها گفت : تنها دل مشغولي آن دو اين بود كه بدانند من چه روزي و در چه ساعتي خواهم رفت !...
ظاهرا حتي خبر ورود او به تهران را هم به شاه نداده بودند !..... با آن كه (هايزر) بار ها به تهران سفر كرده و چهره اي آشنا بود و در حالي كه همه جا از حضورش در پايتخت سخن مي گفتند شاه هنگامي از سفر ژنرال آگاهي يافت كه او خواستار ديدارش شد!...
از ( اردشير زاهدي) كه در آن هنگام هم براي تهيه مقدمات رفتن شاه به آمريكا و هم براي يافتن محل تبعيد ديگري - اگر او نمي توانست به آمريكا برود - در تهران بسر ميبرد. در مورد آن شرفيابي نظر خواهي شد - زاهدي كاملا مخالف بود.
او مي گفت: اين آقا بدون دعوت و اجازه بلند شده و آمده اين جا - درصورتي كه هيچ كاري در اين جا ندارد !. او را به اتهام ورود غير قانوني به پايتخت دستگير ! و علنا بيرونش كنيد !!.
پيشنهاد زاهدي دليرانه (!) بود..... ولي شاه آنرا رد كرد....
. چند تن از افسران پيشنهاد كردند سوء قصدي به جان (هايزر) ترتيب دهند ( كه آسان بود) و گناه را به گردن مخالفان بياندازند !. شاه اين فكر را هم با خشم بسيار رد كرد.
(هايزر) دست كم سه بار- همه ي رهبران انقلابي را گرد هم آورد.... يك بار گرد همآئي آنان ده ساعت به درازا كشيد ...من به قره باغي كه تازه رئيس ستاد بزرگ ارتشتاران پس از استعفاي دولت نظامي ( ازهاري)شده بود تلفن كردم و پيرامون شايعاتي كه درباره هايزر و كارهائي كه ميكرد بر سر زبانها بود - پرسيدم ... و او گفت : نگران نباشيد (هايزر) مشاور سياسي من است !!..

آخرين روزها - نهاوندي