در ایران امروز ، " دین " شده اسباب فریب و دزدی و ریا
________
مشکلات ساختاری در< رژیم آخوندی > ایران محصول بی‌تدبیری، بی‌برنامگی، ناکارآمدی و فساد گسترده کسانی است که زاینده این < رژیم > و زائیده آن هستند.


۰۹ دی ۱۳۹۲

افشای ویژگی‌های یکی از مؤثرترین ابزارهای جاسوسی آمریکا

یکی از سلاح‌های موجود در زرادخانه جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا قادر است بر روی تقریبا هر سیستم کامپیوتری‌، نرم‌افزارهای جاسوسی دلخواه را به‌صورت مخفیانه نصب کند. اسناد بسیار محرمانه ساختار این سامانه را شرح می‌دهند.
آژانس امنیت ملی آمریکا (اِن‌اِس‌اِی) نام "کوآنتوم" را برای یکی از مؤثرترین ابزار جاسوسی خود برگزیده است. این ابزار امکانات جاسوسی مختلفی در اختیار سرویس‌های امنیتی قرار می‌دهد؛ از دریافت اخبار تا دستکاری در دانلود و آپلود نرم‌افزارها.
به‌عنوان نمونه کارشناسان آژانس امنیت ملی آمریکا با روشی موسوم به "Quantum Insert" قادرند سیستم‌های کامپیوتری هدف را به بدافزارهای مختلف آلوده کنند. وقتی حفره نفوذ ایجاد شد، می‌توان نرم‌افزارهای دلخواه دیگری را روی سیستم قربانی نصب کرد؛ نرم‌افزارهایی که به صورت هدفمند اطلاعات را شکار می‌کنند.

این بدافزارها می‌توانند اطلاعات شبکه‌ای را که کامپیوتر قربانی به آن وصل است، ثبت کنند یا سری به هارد دیسک کامپیوتر بزنند یا از صفحه نمایش، مخفیانه عکس بگیرند.
صفحه ویژه "امنیت در فضای مجازی"
به نوشته روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست"، آژانس امنیت ملی آمریکا در سال ۲۰۱۳ کنترل دست‌کم ۸۵ هزار سخت‌افزار را به این روش در دست داشته است. گروهی از این دستگاه‌ها کامپیوترهای شخصی بوده‌اند و گروهی هم سخت‌افزارهای موجود در شبکه شرکت‌ها و کارخانه‌ها یا ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت و تلفن همراه.