154- دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۲
با چند نفر به يك كنسرت پاپ رفتيم. آگهيش را روي ديوار ديدم. برخلاف تصور تعداد ميان سالان هم زياد بود. و مدرن و نسبتا شيك و پيك!.و نه لزوما پولدار. كنسرت حدود يكساعت دير شروع شد. چون نيروي معروف به اماكن (نيروي انتظامي!) به بهانه حفاظت از عفت عمومي!) اجازه نميداد زن و مرد كنار هم بنشينند.! .... دعوا شده بود. و دو سه خانواده كه با هم آمده بودند خيلي عصباني بودند.
بازار فحش و متلك جاري بود. يكي ميگفت ميخواستين بگين مثل حمام زنانه و مردانه است. يكي ديگر با صداي بلند يك زن مقنعه اي مامور اماكن را مسخره ميكرد و ميگفت فاطمه كماندو شما هم موسيقي پاپ دوست داري؟. .. جو جالبي بود.!! خلاصه ديدني بود. برخی خانواده ها هم حاضر نشدند زن و مرد سوا بشن اما مجبورشان كردند برن تا ته سالن بنشينند!. تا ديگران آنها را نبينند و از نشستن زن و مرد كنار هم تحريك نشوند!. Arya
_________________________________
بيست و پنج سال توهين و تحقير ، توسط كسانيكه (آبرو قي كرده) روزگار هستند- هنوز و همچنان در اشكال مختلف ادامه دارد. حرف ما اين است. " این مسخره بازی های قرون وسطی تائی،جز نشان دادن چهره مقلدان تاریک اندیش و آگاهی مردم از منظر کریه آنان که " معرف و مبلغ چنین رفتارهائی هستند " نتیجه دیگری ندارد.
با چند نفر به يك كنسرت پاپ رفتيم. آگهيش را روي ديوار ديدم. برخلاف تصور تعداد ميان سالان هم زياد بود. و مدرن و نسبتا شيك و پيك!.و نه لزوما پولدار. كنسرت حدود يكساعت دير شروع شد. چون نيروي معروف به اماكن (نيروي انتظامي!) به بهانه حفاظت از عفت عمومي!) اجازه نميداد زن و مرد كنار هم بنشينند.! .... دعوا شده بود. و دو سه خانواده كه با هم آمده بودند خيلي عصباني بودند.
بازار فحش و متلك جاري بود. يكي ميگفت ميخواستين بگين مثل حمام زنانه و مردانه است. يكي ديگر با صداي بلند يك زن مقنعه اي مامور اماكن را مسخره ميكرد و ميگفت فاطمه كماندو شما هم موسيقي پاپ دوست داري؟. .. جو جالبي بود.!! خلاصه ديدني بود. برخی خانواده ها هم حاضر نشدند زن و مرد سوا بشن اما مجبورشان كردند برن تا ته سالن بنشينند!. تا ديگران آنها را نبينند و از نشستن زن و مرد كنار هم تحريك نشوند!. Arya
_________________________________
بيست و پنج سال توهين و تحقير ، توسط كسانيكه (آبرو قي كرده) روزگار هستند- هنوز و همچنان در اشكال مختلف ادامه دارد. حرف ما اين است. " این مسخره بازی های قرون وسطی تائی،جز نشان دادن چهره مقلدان تاریک اندیش و آگاهی مردم از منظر کریه آنان که " معرف و مبلغ چنین رفتارهائی هستند " نتیجه دیگری ندارد.